Příběh vezme hráče na pouť tisíce questů za záchranou princezny Scarlet s využitím nejmodernějších herních mechanismů MMO titulů. Ovládací schéma bylo speciálně vytvořeno pro co nejrychlejší pochopení a kdokoliv může popadnout myš a naskočit s přáteli na dobrodružnou výpravu.
„Je vzrušující nabízet hráčům mix západní magie a mýtů,“ řekl Kevin Kim, vedoucí studia. „Scarlet Legacy je zbrusu nový pohled na fantasy MMO žánr a my jsme zvědaví, kolik hráčů přitáhne naše unikátní spojení herních prvků, questů a uživatelského prostředí.“
Titul nabídne inovativní technologii, která dovolí hráčům trávit mnohem více času řešením questů a úkolů, než jen bezcílným pobíháním po krajině. Bojový systém Auto-Pilot pak dovoluje mít plnou kontrolu nad svou postavou bez automatického zacílení a dalších zjednodušujících prvků.
Scarlet Legacy bychom se měli dočkat ve třetím čtvrtletí letošního roku exkluzivně na PC.
Tyto ¨né-moc¨ kvalitní MMORPG jsou na Japonské scéně každou chvilkou, pokud nemají čím překvapit a nalákat hráče, tak jsou úplně k ničemu. Tady lze vidět, že nejlákavější by mohly být leda tak questy a příběh.
Takže jsou to východní mýty a magie, nebo západní? To vypadá jako tuctová mmo…
jo tak Score má dobré články to věřim
Díky novému Score si lze osvěžit MMO obzory a nejen tohoto žánru. Není to nějáký hype kolem tohoto časaku, spíše vyjadřuju nadšení jak skvěle je napsán.
MMO ovládá jen několik titulů – WoW, Lineage II a Aion. Ostatní jsou oproti této trojce skoro nic a sesadit je je prakticky nemožné, zvlášť tím způsobem, jak se o to pokouší.
Já to nechápu… každej den nový mmo (myšleno hlavně japonské) … to to někdo vůbec hraje?
Grafika předpotopní, ale myšlenka spojení fantasy a klasické japonské mitologie není špatná (bohužel ani nová) . Další tuctové MMO na obzoru.