Vývojářský tým si sedl a vybral z hory fanouškovských otázek ty nejvíce podstatné (rozuměj „pro ně nejpohodlnější“), díky čemuž si můžeme přečíst o chystaném dílu The Run zase o něco více.
Proč používáte Frostbite 2.0 engine?
Jedním z našich cílů je posunout audiovizuální laťku na vyšší úroveň, než jakou nabízel jakýkoliv předchozí díl Need for Speed a práce s revolučním enginem Frostbite nám to umožní. Grafická kvalita Need for Speed: The Run bude v závodním žánru bezkonkurenční.
Tři hry ročně je dost, co se stalo se systémem „co rok, to jedno NFS“?
Black Box je studio, které vůbec přišpendlilo Need for Speed na mapu her a v současné době pracuje na Need for Speed: The Run již více než dva roky. I když jsme přes půl roku daleko od vydání, máme už skvostné gameplay záběry, které ukážeme na E3.
Co můžeme očekávat od Autologu?
Autolog je zpět a lepší, než kdy předtím. Našli jsme spoustu dalších možností, jak nažhavit soupeření mezi hráči. Autolog je nyní poznávacím znamením série a bude růst spolu s dalšími díly.
Můžete nám říci něco o příběhu?
Jediné, co zatím můžeme říci o příběhu je to, že budete vtaženi do napínavého, frenetického závodu bez limitů a přátel, jen s jedním cílem – dostat se do New Yorku jako první.
Řekli jste, že letos posunete NFS na novou úroveň. Co to znamená?
Letos posunujeme laťku všeho, na co jste v sérii zvyklí. A tím myslíme chytlavý příběh, nádherný vizuál a nejintenzivnější závodní zážitek na trhu.
Jak kvalitní bude fyzikální model v The Run?
Vývojářský tým pilně pracuje, aby nabídl intuitivní fyzikální model, který bude věrný sérii Need for Speed.
Z série NFS je pro mě nejlepší Underground 2. Myslím si, že The Run bude lepší Uvidíme
Zní to moc dobře, jen aby někde nebyl háček .
"In Need for Speed The Run, you’ll weave through dense urban centers, rocket down icy mountain passes and navigate narrow canyons at breakneck speeds, all the while evading a relentless police force prepared – and willing – to use lethal force to take you down" JakER: Pokud to nebude úplná kravina ze stránky příběhu, tak by to mohla být celkem hodně slušná hra, zvuky a zvukovej podkres bude podle mě excelentní a s tím fyzikálním modelem budou věrní sérii NFS, to znamená že to nebude nic podobnýho jako v Shiftu, nebudou si hrát na žádnou simulaci ničeho ale budou cílit na zábavnost. Pokud se jim tedy podaří to, co jsem naznačil výše, ta hra bude stát za to.
Aha, tak z Frostbytu je nakonec přeci jen Frostbite. Začínám se bát. V co já doufám je, že ačkoliv to má být příběhová hra, je to stále hra závodní a tam je hlavní jízdní model, tak chci aby byl pořádný. Dále doufám v dobré zvuky aut, protože zvuky jsou polovina celkového dojmu. To si Dice už dávno uvědomilo, tak by bylo dobré, kdyby spolupráce neskončila jen propůjčením enginu. Bohužel, tato věta mě značně znervózňuje: "Vývojářský tým pilně pracuje, aby nabídl INTUITIVNÍ fyzikální model, který BUDE VĚRNÝ sérii Need for Speed. "
At už je to E3 už se nemůžu dočkat. NFS miluji
Prvý krát rozmýšľam o kúpe.
pěkně hlavně se teším na gameplay zábery