V jednom z posledních rozhovorů to prozradil Tore Blystad, jenž si rovněž „postěžoval“, že obtížnost předchozích her je výrazně limitovala.
„Starší hry s Hitmanem v hlavní roli byly v podstatě hardcore,“ věří Blystad. „Jejich hraní bylo natolik obtížné, že se do nich nemohli všichni hráči zažrat.“
„Velkou výzvou, v případě nového dílu, je tak pro nás snaha udělat ho přístupnější. Jinými slovy, snažší na hraní, ale přesto náročný a plný výzev. Nechceme si totiž proti sobě poštvat původní fandy.“
V závěru rozhovoru se pak Blystad zmínil i o umělou inteligenci ve hře, která by se měla postarat o komplexní zážitek.
přesně, hitman by potřeboval trochu rozvinout a ztížit a ne naopak zjednodušit… už takhle je v BM za každým rohem bedna na mrtvolu a celý je to tak narafičený, že by jenom slepej nevěděl, co přesně má udělat…
Nemám rád zjednodušování. Tak snad to nebude v takovém rozsahu i u této hry. Hitman mám velmi rád, Je to kultovka.
taklen končí dobrý hry jako npř: Fable
mě teda hitman v minulých dílech moc těžkej nepřipadal… spíš bych ocenil, kdyby udělali trochu interaktivnější prostředí a herní prvky, protože v blood money ty scripty přímo bily do očí…
nahodou, už sem překrmený lehké obtížnosti např. Mafia 2 na hard bez umření dohraná za, ja nevím 9-8 hodin (větší výzvu přinesly až DLC, ale ty zas nebyly záživné) , netvrdím, že je dobře, když je hra extrémě těžká, ale rozhodně by to měla být pro hráče výzva
pecka husty
no jistě, at‘ je to co nejlehčí, já tyhle hry právě hraju, abych si odpočinul…
Tak to mě mrzí … Doufám, že to nepřeženou, protože mám tuhle sérii rád a obtížnost mi nikdy zas tak HC nepřišla. Je mi jasný, že chtějí větší prodeje, ale doufám, že přitom budou myslet i na stálé fanoušky série.
Obtížnost byla naprosto v pořádku. Já fanda Hitmana nejsem, ale jednou jsem to zkusil a byla to dobrá výzva. Lidi bouhžel chtějí hned vyhrávat a porážet druhé, aniž by vynaložili aspoň nějáké úsilí. Takhle už se zkazilo her…
No je jasné, že chtějí získat další hráče. Rozhodně by mi nevadilo, kdyby to udělali jako tomu bylo v sérii Thief, kde s vyšší obtížností přibývaly nové úkoly nebo bylo splnění úkolu nějak omezeno. Člověk hrající na normal obtížnost by pak mohl třeba cíl zabít libovolným způsobem, zatímco na hard by zneškodnění cíle muselo vypadat jako nehoda, aby byla mise úspěšně splněna.
[ odkaz ]
hustý
Mě na tom nic těžkýho nikdy nepřišlo, ale svoje fandy si HItman drží od prvního dílu. Toho bych se nebál
Takze dalsi zabita herni serie…