Pokud se dá všem těm informacím věřit, čeká nás několik herních módů. Jednak klasický režim, jenž by měl být shodný s původní Dotou pro WarCraft III, tak i Easy Mode, kde hráči nebudou ztrácet zkušenosti ani zlato v případě smrti. Dále je na seznamu Arena, tedy něco na způsob Free-For-All, a pak ještě Wild Mode s náhodnými hrdiny a skilly.
Nechybí ani Free režim, kde neexistuje žádný cooldown ani hranice many (všechny vlastnosti tedy bude možné libovolně zkoušet), a všechno uzavírá mód Commander, kde se hráč v případě smrti převtělí do jiného hrdiny, ale se stejnými schopnostmi a se stejným levelem, nicméně prohrává ta strana, u níž tato přeměna proběhne častěji.
Zároveň by nás mělo čekat přívětivější uživatelské rozhraní, a změn se údajně dočkalo i kupování nových předmětů, kde lze nastavit, aby se vám předměty kupovaly automaticky na základě toho, kolik zlata zrovna máte.
Dobrou zprávou je, že bychom se měli dočkat všech hrdinů, s nimiž jsme měli tu čest v případě původního módu (autorův favorit je rozhodně elektrizující přízrak Razor), jen s trochu odlišným vzhledem a animacemi. A pokud jde o mapy, v současné době nabízí DotA 2 celých 8 kousků, přičemž ne na všech mapách půjdou všechny módy.
Údajně hra nabízí také in-game obchod podobný tomu v Team Fortress 2 a Portalu 2, a pokud se náhodou bojíte, že jste původní Dotu nehráli a nevíte co a jak, přichystali pro vás tvůrci rozsáhlý tutoriál včetně instruktážních videí.
Ještě se můžeme dočíst, že DotA 2 nabídne plnou podporu pro klany, turnaje a nahrávání různých replay, přičemž je všem těmto aktivitám uživatelské rozhraní dost nakloněno. Vytvoření hry pak probíhá víceméně klasicky – člověk může zvolit, jestli je hra soukromá nebo veřejná, jací hrdinové budou dostupní a kteří ne, a samozřejmě můžete zvolit herní režim. Však to znáte.
To by bylo prozatím všechno, otázka tedy zní. Je to všechno pravda? My bychom tomu moc rádi věřili, každopádně vše poukazuje na letošní GamesCom, kde bychom se snad konečně měli dočkat hratelné ukázky. Na to se rozhodně těšíme, protože všechno, co zatím Valve uvolnilo, jsou 4 artworky hrdinů a dva obrázky, a to nám už dávno nestačí.
thx Overpowered
GamesCom je za jeden a půl měsíce
nooo uz by to chcelo volake video
To ja jsem mel hned dva hrdiny, kteri mi prirostli k srdci ze zacatku. Jedna se o Syllabeara – Lone druid a Mortred – Phantom assassin. Druid je jeden z tech tezsich hrdinu a Mortred jedna z tech uplne primitivnich. Ted si ovsem radsi zahraju za tri drive zminovane a nebo i za sveho oblibeneho techiese:)
No protoze hraju Dotu uz X let tak se na DotA 2 dost tesim btw ySpirit: pro me ma Razor dobrou animaci a pocatecni dmg je stejny jako u vetsiny carry heru a stejne se za nej jezdi Static Link takze je to prakticky jedno. .
No, Terrani to v endgame taky nemají vůbec jednoduchý. Mimimálně 120 APM je an ně potřeba
V Dotě snad nebyl jediný nepoužitelný hrdina a každému vyhovuje jiný herní styl. Je pravda, že někteří hrdinové se ovládájí lépe, ale to je jako prohlásit, že Zergové ve Starcraftu jsou slabí proto, že mají složité macro .
ySpirit: Sám nějak nedokážu říct, čím mě tak zaujal, každopádně byl to jeden z prvních hrdinů, které jsem kdy zkoušel a tak mi trochu přirostl k srdci, zvlášť když je na můj vkus vizuálně velmi podařený. Kromě toho se mi za něj vždycky bezvadně hrálo, nehledě na statistiky mi jeho schopnosti prostě sednou
Muzu se zeptat, proc zrovna Razor? Hrdina mi prijde pomerne slaby, ma nizky zacatecni poskozeni a animace utoku taky neni zadna vyhra. S hrdinou se spatne dorazi creepove, aspon ze zacatku. Ja si tohoto hrdinu nikdy neoblibil. Vzdy jsem dal prednost jinému hrdinovi. Pro me je favoritem Kael – Invoker, Mercurial – Spectra, Strygwyr – Bloodseeker. Tri totalni imby, ktere se dali tezko porazit a byli i vynikajicimi hrdiny do tymu. No… aspon nekteri:)
údajně ještě tento
Kedy má výjsť tento či budúci rok ?
Hurá vypadá to líp
No právě o u funkčnost na kde které prehistorické šunce mi jde. Sice to trochu brzdí ta nutnost připojení k internetu (pokud mi teda někdo neřeknete, jak rozject Steam hry offline) , ale jinak to bude super zábava na cesty .
Jop, ale zároveň řekli, že Steam spešl pro DotA2 vytůnili. Přidali simulaci materiálů jako je látka a prý taky přidali dynamická světla do editoru, což by strašně ulehčilo práci. Ale o HW požadavky se vůbec nebojím, je to přece jen Source
Amahara: DotA 2 pojede na klasickém Source enginu, takže bych se o náročnost vůbec nebál, podle mě budou HW nároky dost nízké a rozjede jí kdejaký prehistorický notebook
Mě už se líbil SOTIS (klon ze Starcraftu 2) a do tohohle určitě půjdu. Má to tendenci se chtit na rozsáhlé progamingové scéně a jako oddechovka to určitě bude super. Pokud tam navíc půjdou sbírat různé vizualizace pro hrdiny jako v Team Fortress 2 a pojede to na Steamu, tak tu máme jasného favorita na naprosto luxusní záležitost. Jen by mě zajímala vizualizace a náročnost na sestavu, ale snad se skutečně brzo dočkáme .