„Známé postavy jsou něco, co hry vždycky komplikuje,“ uvedl Dax Ginns pro portál Gamasutra. „Hlavně proto, že charaktery jako Tučňák, nebo Hádankář jsou vnímány tak trochu jako bossové.“
„A nemůžete přece napochodovat přímo k nim a jednou ranou je poslat k zemi. Problém ovšem nastává ve chvíli, kdy si uvědomíte, že ono to tak nějak je.“
„Takovému Hádánkáři by jedna pořádná rána od Batmana jistě vyvolala mžitky před očima. A proto je k tomu třeba přistupovat trochu jinak.“
„Všichni jsou lidé. Jsou smrtelní. I Batman je smrtelný, jenom je to drsňák. A my jsme se museli ujistit, že někdo jako Hádankář v průběhu hry zčistajasna nezačne disponovat supersilou, protože by to nedávalo smysl.“
„Ne. Hádankář je chytrý chlapík, ale není žádná mlátička. Souboj mezi ním a Batmanem tak bude probíhat převážně na intelektuální úrovni.“
to je jen dobře, alespoň to nebude furt to sámé mlácení do někoho
nn toje prostě zajimavé exlentní
Správný přístup
Nebo se nám snažili říct, že prostě nebude možné, abych přišel k chlápkovi, který bude o hlavu menší než batman, a bušil tam do něj půl hodiny
to zní zajmavě
Dle mně chtěl básník říci, že doba, kterou trávili nad vymyšlením boss fightů a konfrontací jednotlivých hrdinů byla daleko větší než očekávaná.
Řek bych že nám chtějí sdělit že tam polovině padouchů nedáme přes hubu
Tuhle novinku nějak moc nechápu…
ta blondska vypada pekne skoda ze je u zla