Přestože výpis z patentu odhalil podporu znakové řeči a vypadalo to, že by mohla být součástí Kinectu, který bude uveden na americký trh 4. listopadu tohoto roku, nakonec se tak nestane. Serveru Kotaku.com to sdělil samotný Microsoft. Znaková řeč prý nebyla slučitelná s pohybovou technologií nejnovějšího hardwaru.
Podpora znakové řeči pravděpodobně padla za oběť snižování nákladnosti Kinectu. Již dříve se také přešlo na menší rozlišení kamery (320×240), což znamenalo absenci snímání prstů. A právě kvůli tomu Kinect není schopen znakovou řeč snímat. Kdyby ponechal Microsoft vyšší rozlišení, nevešel by se do 150 dolarů. V budoucnu však přítomnost není vyloučena.
Datum vydání Kinectu v Evropě se dozvíme na letošním GamesComu v německém Kolíně. Nezapomeňte sledovat Zing pro více informací.
Díka za smazání příspěvku. Omylem sem zmáčknul ENTER
640×480 PS2____ 640×480 pixels @ 60 Hz -320×240 pixels @ 120 Hz PS3
A kolik myslíš že má Kamera od PS 3 . -) a zvládá to parádně . -)
(320×240) To je vcelky maly rozliseni – snad bude stacit