Na dnešní konferenci v New Yorku konečně odhalili vývojáři svůj tajný projekt, BioShock: Infinite. Má se jednat opět o akční FPS, tentokrát zasazenou do roku 1912. Představuje herní mechanizmy tolik vlastní celé sérii, a přitom hráče uvrhne do zbrusu nového prostředí – vznášejícího se města jménem Columbia. Sbohem, Rapture.
Inovací prochází především příběh a jeho tempo. Píše se rok 1912 a Amerika chce dokázat své vůdčí postavení na poli politiky i technologií. Staví tedy Columbii – levitující město, jenž má dokázat celému světu, čeho jsou američané schopni. Jak už to tak ale bývá, za mocí se vydá příliš mnoho lidí. Ze začátku krásné město se začne utápět v násilí, korupci a agresi.
Hráči na sebe vezmou roli státního agenta Bookera DeWitta, který má jednoduchou misi. Musí totiž z města dostat ven dívku jménem Elizabeth, jež je tam držena od svého narození. Právě spolupráce dvou hrdinů a jejich urputná snaha z města utéct má být hlavním lákadlem a opěrným bodem celého titulu. A aby se věci ještě více okořenily, nebudete na to mít zrovna moc času. Město je totiž pod silným tlakem a téměř se rozpadá pod vašima nohama. Stihnete to?
DeWitt se tak musí naučit bojovat v novém a neotřelém prostředí, která nás zavede nejen do exteriérů, ale i do oblak. Podpůrná látka Adam, která nám tolik zlehčovala průchod původní hrou, se tu nekoná. Narazíme ale na nové schopnosti, vlastnosti hlavní postavy a především vyčerpávající arzenál zbraní.
V nejbližších týdnech se máme těšit na první herní ukázky a pořádnou nadílku informací, nyní se musíte spokojit s premiérovým odhalením toho nejdůležitějšího. Aby to nebyl jen suchý text, můžete se také podívat na debutový CG trailer, jenž najdete níže a nově přidanou galerii screenshotů.
BioShock: Infinite by se měl dostat do prodeje v roce 2012 na PC, PS3 a Xbox360. O dalších detailech vás budeme ihned informovat, také se můžete těšit na brzké preview. Pokud vás hra zaujala, k dispozici jsou i oficiální stránky.
spise totalne nezvladnute ale to je uhel pohledu…
Tak dvojka byla podle mě na tom s kvalitami stejně jako jednička, jen už to bylo okoukané a to byl její problém
dvojka byla nudna tragedie, ani jsem to nedohral, pribeh me nejak extremne nebavil nic… jednicka byla super. Kazdopadne to ze zacinaj uplne novou hru se stejnym jmenem mi docela vadi, s puvodnim bioshockem to bude mit opet stejny jen jmeno
Aspoň jde do trojky zase plný tým vývojářů, takže se dá očekávat, že to bude stát za to. Druhý díl už se táhnul jak med, nebylo to ono. Měli to do oblak hodit už tam
Tak kdyby opravdu zacali tvorit zase neco noveho, dvojka zase nebyla az tak na vysi-snad se s trojkou do tech vysek presunou a hra bude dostavat same absolutni hodnoceni-tzn. 10
Tak určite pozitívna správa. Ja som si myslel, že jediné čo ešte vyjde s menom BioShock budú nejaké tie DLC ale tretí diel som nečakal. Hrozne sa teším, že autory nechali vodu vodou a smerujú o niečo vyššie.
Vlken: Je to zavedena znacka, toho by se dobrovolne vzdal jen malokdo;o)
Takže jak jsem pochopil, tak to s původním Bioshockem má společné jen jméno, jinak nic. Hmmm…. nevím proč zase jméno Bioshock, že by marketing?
jsem sice otřesen , ale hned jak jsem to uvidel srdíčko mi radostí poskočilo , tešim se ale bojim se že se to nepovede ale i tak si to koupim
Podle mě si hlavně uvědomili, že už vodu víc nevylepší, tak se přesunují do oblak, kde si mohou opět hrát, protože je to něco dá se říci nového. Zatím to vypadá dobře, ale počkám na další informace
Taky hlasim prekvapeni, treti Bioshock jsem vazne necekal, a uz vubec ne v rezii Kena Levina. Jsem za to nicmene vdecny. Stejne jako musim vyvojarum napsat pochvalny dopis za opusteni Rapture. Podvodni svet uz byl po dvou dilech a bezpoctu DLC docela ohrany a takovahle zmena je jen ku prospechu veci.
BigDeady v kosmonautskym . . ROFLMAO
Čekal jsem toho hodně, ale tohle ne. Pecka
Podle mě suprový, už se těším
Podle mě to mají kluci a holky z Irrational Games promyšlené a nějaké náznaky prvního dílu tam budou, poněvadž to jsou autoři prvního dílu. Dvojku už mělo na svědomí studio 2K Marin.