Jen v Severní Americe se podle nejnovějších zpráv prodalo 721 tisíc kusů, a to je prosím číslo pouze za měsíc červenec, což znamená, že si StarCraft 2 za pouhých pět dnů našel v USA přesně 721 tisíc majitelů.
Pokud o StarCraftu 2 stále pohybujete. Tak statistiky z celosvětového prodeje za pouhých 24 hodin od uvedení na trh hlásí pokoření hranice jednoho milionů kopií. O den později už to bylo 1,5 milionů. Není tedy divu, že se StarCraft 2: Wings of Liberty stal nejrychleji prodávanou strategií v historii tohoto zábavního průmyslu.
Blizzard podle vyjádření takovéto prodeje očekával a už se nemůže dočkat, až se na trhu objeví pokračování, tedy Heart of the Swarm, v němž se singleplayerová kampaň zaměří na Zergy a multiplayer samozřejmě nabídne všechny tři rasy.
Závěrem pro vás máme deset nejprodávanějších her v Severní Americe a opravdovou třešničku na dortu. Podle všeho se v červenci zvedly prodeje her jen v Americe o 103 procent.
- 1. NCAA Football 11 (Electronic Arts, Xbox 360), 368,000
- 2. NCAA Football 11 (Electronic Arts, PS3), 298,000
- 3. Crackdown 2 (Microsoft, Xbox 360), 208,800
- 4. Super Mario Galaxy 2 (Nintendo, Wii), 193,000
- 5. Lego Harry Potter: Years 1-4 (Warner Bros Interactive, NDS), 141,700
- 6. Red Dead Redemption (Take-Two Interactive, Xbox 360)
- 7. Lego Harry Potter: Years 1-4 (Warner Bros Interactive, Wii)
- 8. Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies (Nintendo, DS)
- 9. New Super Mario Bros Wii (Nintendo, Wii)
- 10. Call of Duty: Modern Warfare 2 (Activision Blizzard, Xbox 360)
StarCraft je a bude nejlepší strategie všech dob
No ono jde taky o to, jak silná ta daná značka je. CoD se prodává samo, i kdyby prodávali toaletní papír značky Call of Duty, stane se z něj nepjprodávanější toaleťák všech dob, a u značek, které si tu ohromnou slávu dovolit nemohou, holt musí posloužit to o čem jsem psal, tedy přidaná hodnota
Playman: Až taková pravda to neni… Koukni např. na CoD. . Pár hodin singleplayeru a trapnej multiplayer…
mattos: Ale ty opravdu kvalitni kupuji jako by to byli rohliky, a presne jak rekl Cvrnda, hra jim musi neco nabidnout aby si ji koupili… coz je myslim celkem prirozene…
Přesně tak, podle mě nezáleží na tom, jak je hra kvalitní, ale kolik toho nabízí poctivým hráčům. StarCraft II má Battle. net, se kterým se piráti mohou rozloučit, skvěle se prodával i Zaklínač, ten zas nabídl v běžné edici obsah na úrovni sběratelské. Kvalita hry s tím bohužel leckdy nemá nic moc společného
Playman: znám hodně kvalitních her, co se lidi stahují, jako kdyby byly freeware…
a s nejakym piractvim se muze kazdy jit vycpat. Proste kdyz je hra dobra a vi se to o ni vseobecne, tak se proste kupuje… DELEJTE KVALITNI HRY A BUDETE MIT USPECH
Blizzard bude mať každopádne bohatého ježiška…