„Human Revolution je stejným mixem FPS a RPG, na který jste byli zvyklí z minulých dílů,“ vysvětlil Jean-François Dugas, hlavní designér hry. Obavy vznikly kvůli použití běžných FPS prvků (krycí systém a automatické uzdravování), a také kvůli informaci, že střílení nebude založeno na statistikách. Dugas však tvrdí, že i přesto bude Human Revolution dostatečnou výzvou pro hardcore publikum. „Obavy jsou v pořádku, pokud to slyšíte berete tímto stylem. Nikdy jsme však neplánovali transformovat Deus Ex na obyčejnou střílečku,“ dodal Dugas.
„Hra nabídne dostatečnou výzvu i pro hardcore hráče. Musíte se dívat kolem sebe a zkoušet různé postupy, než jen vystřetil a čekat, co se stane. V současné době balancujeme všechny aspekty hry, a mohu vám říci, že pokud po vás jde několik postav najednou, docela se zapotíte. Stačí pár kulek a je po vás.“
Deus Ex: Human Revolution se do prodeje dostane na začátku příštího roku ve verzích pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3. Nezapomeňte na nejnovější gameplay trailer, který je boží.
Jo a nechci nic řikat ta hra má ještě daleko do vydání ale když tahal tu mrtvolu tak měl obě ruce na zbrani.
Pokud já vím tak s automatickým uzdravováním začali v Call of duty 2. A jednička byla taková hardcore s tema lékárnama.
To jo no, kde jsou ty časy kde jsme všude hledali ty lékárničky a všelijaký uzdravovátka ?
Kvip: V Crysise a ešte všelikde inde.
To automatické uzdravování bylo v Crysis ne?
Automatické uzdravování je největší hovadina a strašný zjednodušení, vůbec se to do her dávat nemělo, kazí to čím dál víc her. Jen očekávám, až automatické uzdravování bude i u čistokrevných RPG
Automatické uzdravování mě nebaví.
Já taky…
Na tuhle hru se velice těším….
Tak nějak, všechno se více začíná blížit mainstreamu, viz i Mafia 2. Chjo. .
Čím viac RPG tým lepšie aspoň pre mňa. Trochu ma mrzí, že je tam automatické uzdravovanie. Myslím, že za to môžu konzoly.