Hlavní designér Jay Wilson tvrdí, že třetí díl slavného RPG titulu nebude rozmanitější, než jeho předchůdce, dočkáme se však několika vylepšení.
„Velké úsilí vkládáme hlavně do systému soubojů. Boje budou tvrdší a naberou na síle. Soustředíme se také na kooperativní styl hraní. Nabídka výběru postav bude též bohatá. Svého hrdinu si každý jistě najde, aniž by měl potřebu hledat výrazné změny,“ vysvětluje Wilson.
Významnou roli má hrát také příběh. Dle Wilsona bude živější, emotivnější a inspiraci najde v předchozím titulu.
Tím líp. Aspoň to (doufám) nezkazej.
Já osobně Diablo II nějak neřešil…Věděl jsem, že výjde, komentoval články, ale nějak jsem o tom nepřemýšlel…Od doby co jsem viděl první gameplay, tak si šetřím
McJabbo: Pokud jde o me, tak jsem myslel hlavne osvedcene herni mechanismy, na nichz je z velke casti vystavena ona bajecna hratelnost jak u SC, tak u Diabla… no nechame se prekvapit
Osobně si myslím, proč měnit něco co doposud fungovalo na výbornou. Ano, pár inovací to samozřejmě chce. Ale nemůžeme čekat nic nečekaného. Alespoň myslím
Tak třeba SC II byl oproti očekávání docela plný novinek – když si to tak vezmete, nějakých 80% jednotek bylo úplně nových, interaktivní předěly mezi misemi (vesmírná loď) , hodně originální příběhové mise. Takže bych uplně neřekl, že to bude stejné u Diabla. Ale souhlasím, že není potřeba měnit to, ce už funguje na 100%.
Souhlasim, Diablo (stejne jako SC apod. ) patri k zavedenym znackam a zakaznici vi, co od toho ocekavat a taky to vyzaduji. Na (nejiste) experimenty tu jsou jine hry.
Myslím, že to co předvedli se Starcraft 2, tak to samé udělají s Diablem III. Takže nová grafika, pár vylepšení, ale ta stará klasická legenda zůstane zachovalá.
Čím více se bude Diablo III blížit Diablu II, tím lépe ! Alespoň aby se drželi těch několika věcí co udělali Diablo II legendou, hlavně tedy takové té klasické hratelnosti a bude to špica !