Dle šéfa studia People Can Fly, Adriana Chmielarze, dodává Epic enginu drastická vylepšení každou čtvrtinu roku. A to dokonce tak velká, že by se současná verze mohla v klidu jmenovat Unreal Engine 7.
Unreal Engine je v současné době nejrozšířenějším grafickým nástrojem a pohání takové pecky, jako je Batman: Arkham Asylum, BioShock či Mass Effect. A samozřejmě Bulletstorm, nejnovější dílko výše zmíněného studia.
„Po světě koluje takový divný mýtus, že je Unreal engine zastaralý, vytvořený před pár lety a kompletně oddaný zapomnění,“ řekl Chmielarze v rozhovoru pro časopis Xbox World 360. „Pravdou ale je, že tým pracuje na enginu pořád a počet vylepšení, jež přidává každého čtvrt roku je jednoduše ohromující. Podle mě by mohla verze enginu klidně být 7.“
I přes svůj těžký kalibr přidává studio do Bulletstormu také své vlastní vychytávky, jako je systém kosterní animace či týmově zaměřená AI. A pokud někdo o kvalitách enginu pochybuje, stačí se podívat na dnešní recenzi dobrodružství Enslaved, která mluví za vše.
Unreal Engine není špatný engine, nikdo mi nevymluví, že pracuje na zastaralém konceptu a že zmíněný CryEngine 3 je skvlěý právě dost odlišném principu zpracování té hry…
Unreal Engine patří mezi mé nejoblíbenější. stačí se podívat na wiki. kolik her UE3 pohání
Taky jsem o tom nevěděl
Cryengine3 no toho než se ještě ale dočkáme
Mass Effect běží na UE? To jsem netušil. Osobně se více oddávám chystanému CryEnginu 3. Crytek jsou prostě mistři svého oboru a věřím že i CryEngine se chytne a kdo ví, jaké pecky bude pohánět v nedaleké budoucnosti.