Jak tvrdí Vincent Pontbriand z Ubisoftu, práce na Assassin’s Creed: Brotherhood už probíhají druhým rokem. Vše prý urychlila historie samotného Říma, kde se hra odehrává. Tvůrci tak přesně věděli, co mají tvořit, na co se zaměřit a jak pojmout příběh. I na multiplayerové části hry pracuje Ubisoft dva roky. Tentokrát vývoj urychlil singleplayer, jenž je s online částí úzce spjatý. Vývojáři vlastně měli už předem vytvořené prostředí hry a to usnadnilo spoustu jinak zdlouhavých záležitostí.
Ředitel vývoje Gaelec Simard ještě dodal, že také mnoho věcí ovlivnila i použitá a předem připravená technologie z Assassin’s Creed II, čímž také prozrazuje, že vývoj Brotherhood určitou dobu probíhal ve stejnou dobu jako vývoj dvojky.
No, aspoň že se tvůrci nebojí o takových věcech mluvit. Je fajn vědět, že Assassin’s Creed: Brotherhood, jež vyjde 19. listopadu na PlayStation 3 a Xbox 360 a na začátku příštího roku pro PC, nebyl splácán během krátké doby.
JakER: Tak to honem, na všechno ostatní se vykašli. . AC2 by byl v mém hodnocení rozhodně v TOP3 a že jsem těch her hrál … Jednička mě proti dvojce přímo nudila. .
no uvidime nevidim zmysel v tom ze budem zabijat po meste classy ktore mi ukaze no ale uvidime
A s tim multiplayerem co tady je to pro mě bude cca 200 h zábavy
AC se nezapře. Už abych si pořídil tu dvojku. Zatim sem pařil jen jedničku
ja som teraz dostal dvojku a za celu hru som sa ani raz nenudil proste super hra a aj po prejdeni sa da robit vela veci
Moc se na to těším, Assassin’s Creed je pro mě jedna z nejlepších her a řadím ji na stejné stupínky jako např. GTA IV nebo Crysis i když je úplně odlišná…
jop, má tam být 19. listopadu, díky, opraveno
9 listopadu ? ? ? nema tambyt 19 ? ?