Assassin´s Creed: Brotherhood vychází již v týdnu a navazuje přesně tam, kde druhý díl skončil (jak se ostatně můžete přesvědčit v naší ranní novince). Nakolik ale bude revoluční? Přecejen, koncept ze druhého dílu je velmi podobný. Vyšťourali jsme tedy pro vás deset věcí, které by mohly přehodit váhu na stranu Ezia.
1. Vylepšený parkour
Pokud máte problémy s vybíháním větší zdi, stačí se chytnout provazu a svištět nahoru. Minijeřáby jsou přítomny téměř na každé střeše a naběhnutí na ně vyústí v animaci, při které se Ezio chytne lana, odstřihne je konec a protiváhou vylet na horní střehu. Velmi užitečné pro utření nosu pronásledovatelům, zkrácení cesty a v neposlední řadě to prostě vypadá cool.
2. Místnosti výzev
Během vaší poutě mimo monitor vylepšila programátorka Rebecca Crane Animus novým zdrojovým kódem. A nejlepší přídavek? Virtuální tréninkové mítnosti ve stylu Arkham Asylum. Najdete tu Free Run výzvy (závody) či Stealth Assassinate výzvy (vyčištění místností). Výzvy Locate zahrnují honění vlaječek a sundávání zlodějů a poslíčků, zatímco výzvy Combat mluví samy za sebe. Ty vás učí mnohé bojové schopnosti s určitým háčkem (souboj bez ztráty zdraví, časový limit aj.).
3. Znovuhratelnost
Ve druhém dílu nemělo valný smysl rozehrávat hlavní i postranní mise poněkolikáté, pokud jste zrovna nepatřili do skupiny hledačů ultimátních achievementů. Tentokrát to ale smysl mít bude. Každá mise v Bratrstvu totiž nabízí svůj vlastní mini-úkol, aby se mohl Ezio synchronizovat na 100%.
Například první tajemná lokace s bonusem musí být dokončena do osmi minut (velmi těžké) pro plnocennou synchronizaci, zatímco další mise nabízejí mini-úkoly v podobě soubojů bez ztráty zdraví, procházení oblastí bez toho, aby vás někdo zmerčil aj. Pokud neuspějete, můžete zkoušet misi znovu do aleluja.
4. Moderní remix
Jednou velmi překvapivou vlastností nového Animusu je možnost se odpojit zpět do reálného světa kdykoliv budete chtít. Proč? Protože nyní je v roce 2012 spousta věcí k videní. Desmond se totiž plně spojil se svým předkem a několik úkolů tak setrvává i v moderní době. To však není konec (pozor, menší spoiler). Lucy, Desmond, Shaun a Rebecca se totiž přesunuli a založili tábor v nyní již polorozbořené Ville Monteriggioni (ano, té Ville, která je na začátku hry v minulosti pod útokem). A co více, celou oblast můžete prozkoumávat i v budoucnosti. O to více, že je nyní celé místo zaplněné auty, motorkami a moderním harampádím.
5. Skryté lokace
Hopsací pasáže v kryptách patřili k velkému zpestření druhého dílu, a tak není divu, že se vrací i zde. Jejich podstata se však nemění. V Bratrstvu narazíte postupně na šest klíčů, které vám odemknou Romulunské brnění (podoba se Star Trekem je čistě náhodná).
6. Cheatujeme, cheatujete?
Během testování narazili redaktoři ze serveru CVG na zajímavou blbůstku. Během jedné z nahrávacích obrazovek se objevila zpráva „Ride the Unicorn Cheat Unlocked“. Nikdo přesně neví, co to znamená, vypadá to ale, že plněním určitých úkolů můžeme ve hře odemykat blbůstky a cheaty pro pobavení (něco ve stylu obleku Raidena).
7. Černý trh
Šacováním mrtvol a rabováním truhel můžete narazit na zajímavé věci. Ezio si tak přivlastní např. léky, lahvičku s pijavicemi či kadidlo. Ne všechny věci, které najdete po světě, mají ihned praktické využití. Můžete je však prodat na černém trhu za tučný obnos a některé obchody mají i specifické úkoly pro nalazené toho kterého materiálu.
8. Multitasking
Jak nám hlásí Ubisoft, práce na Assassin´s Creed: Brotherhood začaly hned, jak byl u konce vývoj druhého dílu. Jenže tomu tak není. Většina singleplayerové kariéry se opravdu začala vyvíjet až po skončení druhého dílu, avšak spousta vychytávek se převzala z nápadů druhého dílu (rozuměj co se nevešlo). Také multiplayerová část hry byla ve vývoji o mnoho dříve, než se druhý díl vůbec dostal do obchodů. Pokud se tak divíte, jak mohli vývojáři nacpat do Bratrstva tolik novinek, zde máte odpověď.
9. Reboot schopností
Po veselém hraní se vším, co jste odemkli ke konci druhého dílu vás Bratrstvo opět o všechno připraví. Nevíme, zda tak Ubisoft učinil kvůli nutnosti se učit nové finty, nebo je začínat nemehlem pro většinu zábavnější, každopádně se budete většinu starších i zbrusu nových dovedností učit od začátku. Vývojáři naštěstí neštvou hráče zbytečně dlouho a do plné síly se tak Ezio dostává relativně rychle. Řekněme jen, že se hlavní hrdina nedostává do Říma z vlastní vůle.
10. Pravda
Ano, chybky v Animusu a tajúplné značky jsou zpět a tentokrát půjde o víc, než jen o hledání Edenu na obrázcích. Bude se jednat o více miniher, jejichž odemykání sice není povinné, ale otevře vám více oči na Pravdu, kterou celá série zatím zahaluje do roušky tajemství.
Plky, plky a zase jenom plky. Ale bez nich a bez nejakeho hypu by to opravdu neslo.
Jo tak to bud mazec
Asi nejvíc mě potěšilo to že se budu moci vracet do budoucnosti kdy se mi zachce a taky místnosti výzev
"Hopsací pasáže v kryptách patřili…. " To nemyslíte vážně?
Tak fajn, vám to vyhovovalo tak jak to bylo, mě to zase moc nebralo. Třeba časem se k jeničce vrátím a zkusím jí dát šanci.
Ctira. d: Hratelnost byla naopak vyjimecna a do jiste miry redefinovala zanr. Jedine co se prvnimu AC da vytkout je stereotyp jez se po case dostavil. Jinak jde o po vsech strankach vynikajici titul.
Radagabi. co se týče grafiku tak byla parádní, ale ta hratelnost mi prostě nesedla. A myslím , že nejsem jediný.
Ctira. d jednička vůbec nebyla příšerná, byla špičková na tehdejší dobu a byla to minimálně velmi nadprůměrná hra…
Mám pro vybraný dárek na Vánoce. V týdnu mi dojde dvojke v Complete Edition takže budu ready na Broterhood. Kdo by řekl, že po příšerné jedničce se z toho vyklube takový megahit. Jednička se jeví jako adoptované dítě.
1. – Dobrý nápad, doufám, že to ale nebude na každém domu, aby se pak nestalo, že jediné co budem dělat je lítat pomocí minijeřábu
2. – Super, tohle me na Batmanovi hodně bavilo, třeba Stealth Assassine vypadá skvěle
3. – Nejsem přímo ten typ hráče co by tohle zkoušel pořád do kola, ale ok, hratelnost to prodlouží
4. – Tak tohle vypadá suprově, takové odreagování, super by třeba bylo jezdit na motorce apod…
5. – Tohle jsem čekal! ! ! Jupí! Ty skákačky mě ve dvojce bavili úplně snad nejvíc a luštit některé tyhle hádanky byl pro mě zážitek jak hrom, dodnes si pamatuju řešení některých
6. – To zní zajímavě, ale osobně to asi praktikovat nebudu…. Nikdy jsem tyhle věci jako změnu skinů postav apod. nemusel
7. – Asi nejlepší co se mohlo stát, konečně nebudou z každého "padat" jen florinty…
9. – Osobně by mě zopáknutí starých technik nevadilo, přeci jen už jsem asi něco zapoměl. .
10. – Tohle mě vracelo do hry a jen díky tomu jsem si uvědomoval že jsem vlastně v animusu, super spestření, ale pro někoho možná frusturující…
Tak to si tu hru jdu hned předobjednat!
Jaj taktiez sa tesim ako maly chlapec. . konecne predobjednane
Už se těším jak malej.
Pekné, treba to na PC ( ( (
NářeZZZZ!
Fakt se těšim