Informace se objevila v preview zahraničního herního magazínu Game Informer, v němž se kromě scénáře objevilo něco málo informací i o samotném vývoji.
Pokud vás kupříkladu zajímalo čím to, že nedávno zveřejněný trailer, údajně kompletně vytvořený v enginu hry, vypadá tak dobře, vězte, že je to proto, že vývojáři přímo pracují s živými herci.
Ti normálně hrají své role, zatímco je u toho natáčí speciální kamery, s jejichž pomocí je následně ihned renderován 3D model. Obdobný způsob využil třeba James Cameron při filmování Avatara.
Aby tedy všechno fungovalo tak jak má, muselo být v Austrálii vytvořeno speciální 200 terabytové úložiště, shromažďující a vyhodnocující veškerá data.
„Pár let jsem v Británii zkoumal, jak snímat herce bez použití značek,“ prozradil ředitel vývoje, Brendan McNamara. „Jinými slovy, snažili jsme snímat jejich vzhled místo jejich kostí. A to se nám podařilo. Můžeme nyní herce klidně posadit na židli, přičemž to co natočíme je okamžitě překonvertováno do 3D. I díky tomu mohou hráči postavám doslova odezírat ze rtů.“
2000 stran scenare naprosto o nicem nevypovida. Vyvojari se prirozene snazi o nejaky ten hype, coz se jim s takhle kvalitni hrou snad podari U mafie II byl taky pekne baculaty scenar a taky hra nedopadla nejlepe! Takze : mene hypovani a vice kvality ! Zda bude hra kvalitni a zda "za neco bude skutecne stat" budeme moci rici teprve tehdy, az hru kazdy budeme aktivne hrat
Konečně nápad který za něco stojí. Já nechápu proč to všichni chtějí mít odbyté a tak prostě označí postavy, klapka, kamera střih. L. A. Noire je prostě úžasné. Je sice složitější vymyslet a uvést do provozu tento systém, ale když už je na světě, několikanásobně to zkrátí vývoj.
Tahle hra mě hodně láká, škoda, že to nebude na PC…. 2000 stran scénáře? Proč ne?