S vážnou tváří to pronesl Eric Hirshberg, CEO Activision Publishing, který prohlásil, že je to všechno součástí marketingového plánu společnosti.
„Vůbec poprvé jsme tuto hru zacílili přímo na mladší hráče,“ prozradil redaktorům portálu Gamasutra. „Je to hra, u níž se počítá s tím, že bude kupovaná jako dárek.“
„Teď jen musíme rozšířit povědomí o ní mezi lidi a věřím, že se v období Vánoc dočkáme podstatně příznivějších prodejních čísel.“
Pro pořádek ještě dodejme, že za první týden prodeje o titul projevilo zájem ubohých 3 tisíce lidí.
Spíš jak marketingová strategie mi to připadá jako výmluva. .
Tjn za tak malé peníze za jaké se PacIn prodává by si ho koupilo dle mého názoru dost lidí
Fiola: Ale na to že Tony Hawk je v rámci sportovních her dost silné jméno tak je to vážně slabota. Kdyby se PacIn rozšířil po celém světě a dostal se více do povědomí ostatních hráčů tak máte určitě o podstatně větší prodeje. Přeci jen PacMan s příběhem, (když se to tak zkrácené dá říci – samozřejmě je v tom více) by šel například ve východních zemích podle mě docela na dračku.
Přeci na sebe hned neprásknou, že to zvorali
Tomu říkám marketingová strategie
wow… to je teda dost uboha vyhovorka
Úspěch! To je víc než o PacIna … nečekaně.