„Jako vývojáři nemáme konečné slovo v plánu pro naše hry. Toto rozhodnutí je na osobě, která do projektu investuje své peníze, tedy na vydavateli,“ řekl Schafer.
„Máme potřebnou technologii pro výrobu PC verze všech našich her, i tak by se ale muselo na portu pracovat, a to stojí peníze.“
„Doposud naši vydavatelé nechtěli financovat tuto práci. Ne proto, že nenávidí hraní her na PC, ale proto, že není dostatek finančních odměn. Double Fine se chce podílet na PC hrách, vždycky jsme usilovali o PC verzích a budeme tak činit i nadále v budoucnu. Pokud získáme potřebné finance pro výrobu PC verze, buďte si jisti, že ji uděláme.“
Studio Double Fine ve spolupráci se společností THQ oznámilo včera puzzle titul Stacking, který vyjde na jaře příštího roku prostřednictvím PlayStation Network a Xbox Live Arcade.
Vydavatelé nechtějí přijít o pěníze kvůli pirátství. Ale stejně je to škoda…