V pokračování dobrodružství Geralta se opravdu dočkáme obrovského množství konců. Jak však ale poznamenal designér Jan Bartkowicz, slovy „konec“ myslí vývojáři „stav herního světa“.
„Co je to konec?“ ptá se Bartkowicz. „V některých hrách je konec finální filmeček, jakési shrnutí. V Zaklínači 2 jsou politické situace mnohem důležitější, než v jedničce. Druhý díl je stále nabitý akcí a je tu příběh Geralta, je to ale mnohem širší hra. Navštívíme mnoho rozdílných míst, uvidíme střety království. Je to mnohem epičtější.“
„Když je to tak epické a hra je nelineární, tak jsme si řekli, že musí vaše volby během hraní nějak ovlivňovat okolí. Můžeme tedy říci, že máme 16 různých stavů herního světa ke konci Zaklínače 2. To neznamená 16 různých filmečků. V poslední kapitole budeme mít velké shrnutí toho, čeho jste za celou dobu dosáhli. To budete mít. Uvidíte následky vašich činů ze samotného začátku.“
„Celkově zaznamenáte dva nebo tři velké rozdíly. Ale je tu také spousta menších. Tedy ne rozměrově, ale celkově ve srovnání s univerzem Zaklínače. Někdy na mapě městečko bude, někdy zase ne.“
Prozatím tak vypadá Zaklínač 2 až neuvěřitelně dobře. Trvat by nám měl stejně, jako první díl, užijeme si však v něm podstatně více. Pro podrobnější rozbor navštivte naše preview, a také speciál o postavách. Minout byste neměli ani nedávnou prezentaci.
Maťa: Ale tohle je druhý díl
Přesně, souhlasím s Honzaikem, jednička se taky podle mě nijak zvlášť nepředvedla
Jak řikám, snad splní naše vysoká očekávání.
16 konců? ? ? no tak to je krutopřísný! ! ! už se těšim! !
16 konců je ale opravdu hodně, snad se nebudeme při vydání divit a když ano, tak jedině v tom pozitivním slova smyslu. Expektace je hrozná věc, většinou přijde zklamání. "Zklamání je nejpůsobivější prostředek, jak přivést lidi na správnou cestu. "Jean Dutourd
Honzaik: To bych tak jistě netvrdil. Třeba původní ArmA II měla těch konců docela dost, a skoro každý byl něčím zvláštním a nedalo se o tom říct, že by všechny zakončení byly jen trochu pozměněné. Já osobně věřím, že ani Zaklínač 2 nezklame a ty konce budou stát za to
hle ja nevim proč tady všichni jásáte, u všech her který to zatim měli oznámený to bylo minimální změnění konce.
16? Tak to je i na mé vysoké očekávání hodně. Ale tak proč ne, hlavně aby byl každý jiný a nelišili se jen v detailech
Je otázka jak moc bude těch 16 konců odlišných a zda bude jeden kvalitnější než druhý. 16x hru dohrát? Proč ne . Ale chce to náležitou motivaci, což si vývojáři jistě uvědomují.
Zaklínač II. je pro ně životně důležitou hrou, moje očekávání se tedy zase o fous zvíšilo !
to bude masakr