CFO společnosti, Eric Brown, prozradil, že vedení společnosti v následujících letech počítá s razantním nárůstem digitálních prodejů, přičemž jen příští rok by si takto mělo nějakou EA hru pořídit o dalších 20 % víc hráčů.
Velkým hitem jsou ale i takzvané microtransakce, na nichž v současné době běží drtivá většina MMO her. Nejúspěšnějším titulem ze stáje Electronic Arts je na tomto poli „hříčka“ FIFA 10 Ultimate Team, za niž prý hráči klidně utratili i 700 dolarů.
Nejvíc si ale EA v tomto směru slibuje od onlinovky Star Wars: The Old Republic, jež by se na trhu měla objevit na začátku příštího roku.
Málokdy kupuju, ale když už, tak krabicovku. Tahle digitální distribuce hodně frčela třeba jen pro datadisky, ale teď to rvou všude.
Velkým hitem jsou microtransakce? Je to jen ždímání peněz. Velkým hitem to je možná tak u vývojářů a distributorů, ale ne u hráčů. Dříve jsem si prostě koupil hru a hrál, dnes si musím koupit, DLC, datadisky, microtransakce atd.
Verze krabicových her vždy budou! Není se tedy čeho bát; spousta hráčů krabicovky stále rádí kupují a uvítají. Kdyby ale byla sleva v případě digitální distribuce na nějáké markantní úrovni, až v ten moment bych se začal o tento typ distribuce bát.
do háje s digitální distribuci ať žijou (metafora) Krabicovky