Do dnešního dne po původní hře sáhnulo přes 2 miliony hráčů, což vydavatelský dům i tvůrčí studio považuje za velký úspěch.
„Když se Prototype prodalo 2 miliony kusů, bylo nám jasné, že hráči budou chtít pokračování, aby zjistili jak to dopadlo s Alexem Mercerem,“ nechal se slyšet Ken Rosman, ředitel Radical Entertainment.
Ačkoliv celkové prodeje vypadají příznivě, je třeba si uvědomit, že hra vyšla na třech platformách (PC, PS3, X360) a v takovém případě už číslo tolik neoslní.
Mno jednička byla trochu…mno tak hodně úchylná, ale přesto to byla dobrá sranda…hlavně, když to člověk hrál pod vlivem různých návykových látek
říká se že v prototypu 2 budete muset zabít hlavního hrdinu z prototype 1. a to je podle mě uhozený
(v pripade Mirror’s Edge dokonce ani nepokryly naklady na vyvoj) a presto se dockaji druheho dilu.
Vau že bych o něco přišel? ? Ona je i dvojka?
InFamous bylo mnohem lepší
Prototype je pěknej sandbox Evidentně to stačí. Akce tam nechybí, to je pravda
Já tedy ani InFamous ani Prototype nezkoušel. Ale dost jsem se zajímal a prý to bylo super (oboje) . Ale Prototype má výhodu multiplatformity. Dvojku si určitě vyzkouším.
Což značí jediné: Activision nedával do vývoje příliš moc, když mu průměrná čísla stačí. Navíc tedy doufám, že to tedy v druhém díle pořádně rozjedou, jinak hra opět nebude mít valnou cenu.
RockMax: Ackoliv je to bezne, neni to zdaleka pravidlem. Pro priklad staci uvest Mirror’s Edge ci Dead Space, coz jsou hry jejichz prodeje neoslnily (v pripade Mirror’s Edge dokonce ani nepokryly naklady na vyvoj) a presto se dockaji druheho dilu. Navic, 2 milionove prodeje u multiplatformniho titulu nejsou zrovna zazracne, takze pokracovani Prototype je proto docela prekvapenim.
Já bych tohle asi nevěděl že se dvojka dělá kvůli tomu že se jednička prodávala dobře
Podle mě to bude mít Prototype 2 proti Infamous 2 velmi těžké. Sice má výhodu, že výjde na všech třech platformách, ale Infamous má vybudované lepší jméno. Mě tedy první Prototype nikdy neoslnil, a dvojce se to také nepodaří.