Tisková zpráva hovoří, že hra poběží na nejnovější generaci Unreal Engine 3 a nabídne svět inspirovaný východní mytologií. Core Blaze se odehrává ve strukturovaném fantasy světě, na nějž mají samotní hráči velký vliv. Ovlivňují ho nejen svými činy, ale také současnou úrovní, výběrem bojového stylu a zbraní a eliminovanými monstry. Chybět nebude dynamický přechod denní doby a nepředvídatelné změny počasí.
Core Blaze není hra pro sólové hráče, aby se hrdina dostal dál, bude muset spolupracovat s týmem, který může mít až čtyři členy. Ti by měli okamžitě reagovat na každou změnu (například bojový styl), aby dosáhli co nejefektivnějších výsledků.
Před vstupem do rozsáhlého fantasy světa si budete moci zvolit jednu ze čtyř tříd, které se liší zbraněmi a dovednostmi. První zmíněnou je krátký meč a štít. Tuto třídu by si měl zvolit hráč, jenž se chce specializovat na útoky nablízko s možností se efektivně bránit díky štítu.
Druhá třída je přesný opak. Hráč se vžije do novodobého gladiátora, který má k dispozici velký těžký meč. Ten musí držet v obou ruchách. Odměnou je destruktivní zbraň, jež způsobí opravdu velké škody.
Pakliže chcete být spíš hodně obratní, tak tvůrčí uskupení poukazuje na další třídu, díky níž získáte dva meče. Jedná se o druhou variantu první zmíněné třídy, liší se pouze tím, že hráč s dvěma meči způsobí více škod, je však méně chráněn.
Čtvrtou a poslední odhalenou třídou je lukostřelec. Ten se s nepřítelem může vypořádat na větší vzdálenost. Doporučuje se však podpora dalších hráčů, kdyby se náhodou protivník dostal moc blízko.
Nejlepší by byla jistě kombinace různých zbraní, na což se v Core Blaze myslelo. Hráč bude moci během hraní měnit třídy a zajistit si převahu v boji. Jeden den se do fantasy světa můžete vydat s bojovníkem (například meč a štít) a v druhý den naopak s lukostřelcem.
Pamatujte však na to, že se vaše postava bude vyvíjet podle toho, jakou třídu zrovna používáte. Když bude využívat dlouhý meč, bojovník bude časem lepší, obratnější a méně zranitelný, zatímco s lukostřelcem, kterého byste moc nepoužili, budete jakési nemehlo.
V Core Blaze jsou hráči schopni rozvíjet své schopnosti, když bojují s netvory. K účinnosti každého útoku přispívá kombinace vlastních prvků, použité zbraně, geografie i počasí. Nejlepší však je vydat se do boje s týmem a společně kombinovat různé útoky.
Core Blaze je stále ve vývoji, vyjít by mělo v druhé polovině roku 2011 exkluzivně pro PC.
vyzera to celkom dobre…ale dufam ze to nebude platene…
aion je lepsi nez wowko wowko je traparna
No za nějakých těch 10 let
WoW překoná jen WoW2.
I kdyby bylo mmo sebelepší, má jen pramalou šanci prorazit. Trh i hráče má kolem prstů omotaný Blizzard, takže první vážná konkurence pro WOW podle mně bude až Titan, a nebo se stane zázrak a úspěch se povede Old Republic!
Hele, všichni víme, že tohle do světa neprorazí, obzvlášť né, když je to čínský
WoW bude nejlepší do té doby, než si nějaký tým konečně řekne, že udělá dobré MMO, což zatím nikdo neudělal…
U MMO nemám rád realistickou grafiku o jakou se snaži tohle… WoW u mě s grafikou vede.
V případě MMORPG nejde vůbec o grafiku. Tam jde o funkčnost a hráče, s nimiž hraješ. Přitom grafika WoW není vůbec špatná. Má své kouzlo a mě osobně se líbí.
JakER: Nebude to tim že WoW je 6 let starý?
Stejně se mi líbí víc než tohle 
Proč má tohle MMORPG o tolik hezčí grafiku než WoW? Kecy typu, WoW má starou grafiku aby to všichni rozjeli neberu, protože to už očividně není aktuální. V porovnání s tímto.
Vypadá to dost dobře