V rozhovoru pro americký časopis Game Informer se Brian Gomez, designový ředitel, rozpovídal o novém dílu a především jeho spojení s předchozími hrami série. Pro fanoušky bude ve hře spousta odkazů, příběhová linka hlavního hrdiny ale bude samostatná.
„Pokud se podíváte na celou sérii, na způsob, jakým se na značku díváme. Silent Hill sám o sobě má ústřední roli,“ řekl Gomez. „Stejně jako je Jigsaw ústřední postavou filmové Pily, Silent Hill udává směr příběhu a události se dějí kolem něj. Proto vidíme Silent Hill jako jedinou stabilní postavu série.“
Gomez také prozradil, že se chce studio vrátit ke klasickému stylu Silent Hillu. Proto využijí kombinaci statické kamery z dřívějška a novodobého stylu za ramenem hrdiny. Dokonalým prolnutím těchto dvou stylů chce studio docílit především nepředvídatelnosti noční můry druhého světa a filmového nádechu.
My máme z podobného kroku velkou radost a těšíme se na návrat hrozivého městečka tak, jak si jej pamatujeme z dob dávno minulých.
jsem zvědavej jak to výjde jestli se do české historie zapíše jako Mafie tudíž super zábava a parádní hra
nebo jako naprostej propadák já osobně doufám v první možnost
Silent Hill se mi vždycky líbil, víc jak Resident Evil, ale nikdy sem si nekoupil plnou hru (hrál jsem snad jen demo) , protože (se přiznám) jsem se u toho bál.
Jsem zvědav. Docela se těším, tak snad ucítíme tu atmosféru.
Jsem zvědav jak se jim město povede. Zvláště jak se jim povede ta atmosféra, kterou můžeme vidět jen u Silent Hillu.
no . . už . . ať . . je . . to . . tu