Cevat Yerli se kolegům z CVG svěřil, že Codename: Kingdoms bude tlačit Xbox 360 na hranici svých možností a nabídne hráčům skutečně novou a intenzivní zábavu.
Redakce tamního magazínu se generálního ředitele Cryteku zeptala, kdy se o tajemné akci dozvíme více informaci. Odpovědí jim bylo: „V současné době nemohu o hře více říci, možná na E3, možná dřív, ještě nevím.“
Codename: Kingdoms nebude čistokrevnou akcí, což potvrzuje také sám Yerli: „Jako společnost nemůžete dělat jen střílečky, musíme se chovat zodpovědně a vytvářet i nové formy zábavy a interaktivních zážitků. Osobně si myslím, že Kingdoms nabídne novou interaktivní zábavu.“
„Práce s Microsoftem nám umožňuje vytvořit něco opravdu nového a úžasného. Myslím si, že Kingdoms bude úplně jiný. Díváme se na nové výzvy a přemýšlíme, co lidé chtějí hrát. Ať už je to cokoliv, my se budeme snažit udělat žánr, který ještě neexistuje. V každé chvíli co hráč hraje, mu chceme nabídnout nový zážitek, což bylo také jádrem vývoje naší nové IP.“
Již v srpnu loňského roku se Cevat Yerli nechal slyšet, že Kingdoms nebude God of War, což pro CVG zopakoval a dodal, že si dali hodně záležet na bojovém systému, který posílí úžasnou akci.
Yerli se dále vyjádřil k samotnému grafickému zpracování, řekl, že Crysis 2 dostali na velmi dobrou úroveň, Kingdoms na tom bude ale ještě lépe, protože jim zaměření na jednu platformu dovolí tlačit schopnosti Xboxu 360 na hranici svých schopností, možná až na 110 procent.
Závěrem se Yerli zmínil i o pohybovém ovládání: „Kinect hry jsou v současné době velmi ležérní, hlavní proud je zaměřen na rozvoj trhu. Do dvou až tří let to může být jiné, budete moci hrát i lepší hry.“
Po této odpovědi následovala okamžitě zvídavá otázka: Stejně jako Kingdoms?
„Já nevím,“ prohlásil Yerli se smíchem. „Možná ano, možná ne,“ dodal.
jen nejlepsi typci vyrabi hry pouze pro xbox360
Jsem zvědav. Už Crysis 2 z Xboxu určitě vyždímá maximum tak chci vidět tohle.
no tak nemůžou všechny kvalitní tituly prodat hned 3 miliony jenom mě udivuje jak může mít CoD takový prodeje co má (asi dobrej Marketing, MP a megahype) – ještě že jsem zažil éru her s kvalitním SP a ne ty hrůzy co jsou dneska kdy do všeho cpou MP, super grafiku a narvou do toho miliony, odfláknou PC verzi a data vydání narvou do listopadu nebo března a pak se divi že nemaj prodeje
May 2010 – tudíž je to někde po třech letech, což rozhodně není žádná sláva. Sorry, ale tohle úspěšnější tituly zvládnou za týden…
By May 2010 the game has sold over 3 million units (and its standalone expansion about 1. 5 million units (viz. [ odkaz ]
já myslim že 1. 5mil kopií neni málo – ale EA je dost nenaažraný no a očekávalo milióny
prudislav: Pravda je, že Crysis úspěšný nebyl. To je taky důvod, proč dvojka vychází i na konzolích…
a nechci zas slyšet komentáře typu: na konzolích se vydělává víc a na PC se jenom pirátí a nic nekupuje. kdyby Crysis na PC nebylo úspěšný tak ani dvojku nedělaj! A jaký sou OPRAVDOVÝ prodeje (ví se maximálně prodeje krabicovek) na PC taky nikdo neví protože např. Steam prodeje neuvádí
mattos: ne spíš tím že přešli na jinou platformu
To říkali o tolika hrách
prudislav: Takže tě vlastně zklamali tím, že se snaží vydělat?
XD
*Crysis
crytek mě zklamal : nejdřív PC exkluzivní Crisys pak multiplatformní dvojka a nakonej Xbox exkluzivní Kingdoms
uvidíme co dokážou vymáčknout z xboxu