Dave Thompson z tvůrčího celku Eutechnyx pravidelně na svém Twitteru odpovídá na různé otázky. I tentokrát nezapomněl na fanoušky a odpověděl na několik zajímavých otázek týkající se především samotného poškození:
– motory nepůjdou vyhodit do povětří (při závodě je nezničíme)
– auto můžeme rozsáhle poškodit, avšak ne kompletně zničit
– AI řidiči budou dělat různé chyby
– offline split-screen režim
– před vypuknutím závodu nebudou chybět různé akce
– denní i noční závody
– poškození nebude nastavitelné, každá úroveň rovná se jedno poškození
– opotřebení pneumatik bude simulované
– budeme si moci zapnout asistenty, mj. i pruh pro správnou stopu
Na síti se objevily také nové gameplay záběry, které jsou natočeny z kokpitu vozu:
Dále pro vás máme druhý vývojářský deníček, který pojednává o nastavení vozu. Abyste neměli problém s angličtinou, otitulkovali jsme ho:
Activision vydá NASCAR The Game 2011 primárně na trhu v Severní Americe 29. března 2011, nicméně ani Evropané by neměli mít problém hru sehnat, především pak na PlayStationu 3 a Xboxu 360.
Závěrem pro vás máme novou galerii obrázků: