Nedávno se totiž na síti objevila zpráva, že bude tahle sci-fi šílenost vyžadovat neustálé připojení k internetu, kterým jsou postiženy kupříkladu nové tituly od Ubisoftu.
To však vývojáři na Twitteru razantně odmítnuli s tím, že jde o blud. „Zas*anej internet. Bulletstorm vážně nebude vyžadovat neustálé připojení. To bude třeba pouze během instalace a nečekaně k hraní multiplayeru.“
Pravdou nicméně asi zůstává, že bude titul využívat nepopulární služby Games for Windows LIVE.
Cvrnda: Tohle mě ale vážně štve. Mám originálku a pořádně si nezahraji.
Zkoušel jsem snad vše a stále nic.
Já osobně s GfWL problémy nemám (zatím) , pokud teda nepočítám občasný výpadek achievementů kdy mi je třeba v GTA IV systém nezapočítá ať dělám cokoliv, každopádně znám docela dost lidí kteří s tím mají tytéž problémy které popisuje JakER, a těm věčným stížnostím se vůbec nedivím. Zlatý Steam…
Hry s ochranou ktorá sa mi nepáči zásadne nekupujem, teda s GFWL nemám skúsenosti.
Souhlasím s JakER
S GfW Live nemám problém. Naopak, nakoupil jsem tam Age of Empire III za jednu libru.
Přesně! Ten kdo vymyslel GFWL tak musel být buďto úplný idiot, nebo mu dali strašně moc peněz. Mám originálky, ale nemůžu ukládat, takže pokaždé když zapnu hru tak hraji od začátku. WTF? ! ! Reinstaly nepomáhají, manuální stahování profilu nepomáhá. Ať jdou do háje! Jediný kdo to hrají bez problému jsou warezáci – ti proti kterým byla tato ochrana zřízena a doplácejí na to slušní hráči.
Jaké jsou problémy s GfW LIVE?
Games for Windows LIVE je snad ta nejhorší služba na světě