V rozhovoru na oficiálním PlayStation blogu Arne Meyer z tvůrčího celku Naughty Dog prozradil, že se tým v Uncharted 3: Drake’s Deception zaměřil na realistické zpracování plamenů, které postupně ničí vše v dosahu na popel.
„Vždy hledáme nové technologie. V současné době jsme opravdu spokojeni s efekty ohně, kterých jsme dosáhli,“ chvástá se Meyer.
„Není to jen statické. Pokud požár vypukne, dokáže zničit na popel vše, co hoří. Mohli jsme vytvořit situace, u níž byste se jen dívali na oheň, my jsme ale chtěli něco víc. Mnohem víc, navodit atmosféru, aby se hráč bál o svůj život a rychle jednal.“
„Chceme, aby hráč rychle jednal a dostal se z nebezpečí. Již jsme vám ukázali hořící scénu, u které se určitě zastavíte a důkladně si ji prohlédnete. Uvidíte černající tapety na zdi, jež postupně chytnou a oheň se rozšíří dál a dál.“
„Není to jen oheň. Dali jsme si záležet také na vzduchu, který plameny postupně ovlivňují a vytváření nedýchatelné prostředí, v němž určitě nebudete chtít být,“ vysvětlil mluvčí Naughty Dog.
Více informací se o Uncharted 3: Drake’s Deception dočtete z našeho dřívějšího zpravodajství a z rozsáhlého preview. Hra vyjde 1. listopadu aktuálního kalendářního roku exkluzivně pro konzole PlayStation 3.
Jo za tohle obdivuji Far Cry 2. To co požár během chvilky dokázal napáchat hru proslavil jako hru s nejrealističtějším ohněm.
Respekt.
Ja sem zvedavy, jake efekty budou delat lidi po prejity tehle PECKY
jsem zvědaví jaký efekty předvede U3