Švédské studio EA DICE prozradilo americkému papírovému magazínu Game Informer, že neposkytnou ihned při vydání Battlefieldu 3 komunitě módovací nástroje z důvodu Frostbite 2.0 enginu. Ten je podle slov samotných vývojářů nový a všechno je mnohem složitější, než kdy dřív. I kvůli tomu bude uvolnění módovacích nástrojů trvat nějakou dobu a vyžádá si hodně práce.
Tvůrčí celek přesto potvrdil, že PC je vedoucí platformou pro Battlefield 3. Toto rozhodnutí znamená již několikrát zmíněnou podporu až 64 hráčů na jedné mapě v online multiplayeru. Konzolové verze stále nemají specifikovaný přesný počet hráčů, nicméně hovoří se o 24 hráčích.
Zároveň s touto zprávou nám švédský tým slibuje v brzké době informace o hratelných třídách vojáků (víme, že budou čtyři) a o Theatre módu, jenž nabídne killcam, takže budete vědět, kdo vás zabil.
Dále jsme se dozvěděli ještě o liberálním použití silného jazyka, jako je f*** a f***ing. Stejně jako o zdokonalujícím se příběhu, který se bude odehrávat také v iráckém Kurdistánu a ve známých lokalitách, včetně Teheránu, Paříže a New Yorku.
Více informací se o Battlefieldu 3 dočtete z našeho dřívějšího zpravodajství.
Nevím co je na BC2 špatného, mě se líbí ze všech dílů zatim nejvíc, hraju ho dost často a baví mě pořád, ale na BF3 jsem opravdu zvědav, to bude zase propařených a proztekaných dní a někdy i nocí jenom u multiplayeru
Snad tak hra bude lepší než BC 2
tak tu hru vyzkoušej, třeba tě bude bavit
k tomu jsem se nedostal
konečne niečo kde sa sústredia najme na pc
Kmotře tak to je odvážný tvrzení. Hrál jsi The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena ? To byla například hra podle mého gusta.
Ať zapracuji na příběhu, protože žádná FPS v posledních 2 až 3 letech neměla dobrej příběh vše vkládali do mp
Já si každopádně klidně počkám. Lepší mít program, se kterým se dá pracovat.
Snad nám i přes všechny omezení bude za to engine Frostbite 2. 0 stát, přece jenom, kdy by nechtěl módovací nástroje pro vytváření nových super věcí. Podle mě asi všichni hráči.