„Šlo o souhru nešťastných náhod,“ prozradil Wilson v rozhovoru pro Eurogamer. „Od chvíle, kdy nás Activision koupil se podoba herního trhu neuvěřitelně změnila.“
„Jinými slovy, přijít s novou značkou, v daném konzolovém cyklu a ekonomickém podnebí v podstatě muselo znamenat neúspěch, neboť hráči nebyli tolik ochotni riskovat a kupovat neznámou hru.“
Gareth prohlášením narážel především na Blur, jenž šel do prodeje zároveň s Split/Second od studia Black Rock a ModNation Racers od Sony, což mimo jiné vyústilo v tristní prodeje.
Datum vydání opravdu pomrvili. Tři hry podobného rázu v takovém malém rozptylu mohlo mít jen jeden důsledek – jeden musí z kola ven. A bohužel to byl Blur, tedy spíše celé Bizzare.
Mali sa na to vysrat a urobit nový PGR5 a mohli žit dalej.
jo jo pritom oba tituly jso super zabava sice ne rizeni ale zabava