Domněnky ohledně změn ve vývoji XCOM se objevily na internetu minulý měsíc a dnes je 2K oficiálně popírá.
„V průběhu projektu dochází ke změnám u vývojového týmu a čas od času se mění i plán,“ řekl zástupce společnosti 2K kolegům z Joystiq.
„Zatímco můžeme potvrdit, že Martin Slater opustil ateliéry studia, změny u vývoje XCOM odmítáme.“
„Na projektu dále spolupracuje hlavní studio v Kalifornii i to v Austrálii, které podléhají i nadále vedení kreativního ředitele Jonathana Pellinga, dlouholetý člen talentovaného týmu, který pracoval na BioShock, BioShock 2, Freedom Force a Tribes,“ uzavřelo celou debatu 2K.
Slater odešel před dvěma týdny z australského 2K a ihned se na internetu objevily spekulace, že vývoj XCOM prochází velkými změnami.
Akce XCOM je založena na úctyhodné sérii taktických RPG a je v plánu na rok 2011 pro PC a Xbox 360.
Nevím, no zatím to na mě působí dost rozporuplným dojmem. Chtělo by to nějaké pořádné gameplay.