Na toto téma totiž nedávno promluvil Mark Skaggs, vice president vývoje, podle nějž je to celé jen a pouze o rychlosti.
„Klíčem je rychlost. Dostat se na trh jako první,“ dozvíme se z jeho prohlášení. „Kdybychom nemohli zjistit co je nejzábavnější, prostě bychom se zaměřili na to zřejmé.“
„Udělali jsme jen to nejnutnější, abychom mohli hru vydat,“ prozradil Mark a přiznal, že ve snaze o uspíšení vývoje se nezdržovali ani s vývojem kódu a prostě ho převzali ze hry YoVille.
„Řešili jsme tehdy věci jako ‚Bude do začátku stačit pouhých 12 druhů plodin?‘ No, ale ve skutečnosti jsme stihli přidat jen devět.“
A je to tu zas, pro úspěch stačí jen pár miliónů teenagerů snažících se být cool…:)
Záleží na úhlu pohledu. Společnost degeneruje, ale proč by na tom inteligentní jedinci nemohli vydělat ?
každého baví něco jiného… my nechápeme, jak můžou hrát něco takového a oni nechápou, jak my můžeme hrát to co hrajeme my
Ti prosperují díky lidem které baví 3h denně sázet virtuálně zeleninu a ještě za to platit… docela ubohé