CEO Splash Damage, Paul Wedgwood, však zůstává nohama pevně na zemi. Redaktorům zahraničního Eurogameru řekl, že zatím zůstávají soustředění na dokončení Brink.
Údajně tak v zatím nejen, že nepřemýšlejí o případném pokračování, ale dokonce ani o případných stažitelných balíčcích, což je v dnešní době docela vzácnost.
„Aktuálně se soustředíme pouze na Brink,“ uvedl Wedgwood. „Chceme se ujistit, že až hra půjde na trh, bude skutečně hotová.“
Prohlášení Paula ovšem přichází tak trochu s křížkem po funuse. Již dříve totiž ředitel vývoje, Richard Ham, prozradil: „Už se těším na Brink 2 a 3; máme s dalšími díly velké plány.“
Ich participácia na úspešných MP Doom3, Quake a Wolfenstein hovorí za všetko. Ja som skôr zvedavý na SP časť. Vo vzťahu k iným hrám by som nehovoril o vypujčení a okoukaní. To sú zaužívané herné mechanizmy, sklz si pamätám ešte z FEARa.
Prepáčte za OT, ale chcem sa ospravedlniť za blbý prístup k debate o Bulletstorme. O tú béčkovosť vôbec nejde, ale hra ma úžasne baví a ešte stále prekvapuje. Neskutočne dobrý relax a tiež by sa dalo hovoriť ako o tuctovej koridorovke. Podstatná je hrateľnosť a dúfam, že Brink bude v tomto smere skvelý.
Já vám nevím. Vypadá to jako trochu méně barevnější Borderlands, které si class vypůjčilo z Team fortresu a klouzání po zemi asi okoukali z trailerů na Bulletstorm a Crysis 2. Ten telký trailer rozhodně vypadal dobře, ale je otázkou, jak to dovelou prevést na bojiště. Aby z toho nakonec zase nebyla tuctová střílečka…
To je zodpovědný přístup. Je vidět, že zodpovědní vývojáři nevymřeli. Jinde ještě nemají dodělanou hru a už přemýšlí, za jakou cenu dají DLC. Brink bude jedna z nejlepších multiplayerovek roku a má velké šance se uchytnout na pro-gamingové scéně.
To jim věřím. Tak slibná hra, já bych jí taky nenachal v obchodě nedodělanou. O to víc si jí pak užiju
jo na to se uz nejakej ten mesic fakt tesim
jistěže, ne náhodou uvažuju o koupi…
Tak toto by mohla byť kvalitná hra. Neskutočný rok