Včera jsme vás informovali, že Bowling na svém Twitteru uvedl, že přechod na nový engine by byl kontraproduktivní. Sám přiznal, že vývoj enginu je náročný a zabere dlouhé roky, než odstraní veškeré chybičky.
Všichni si toto prohlášení ihned začali spojovat s dalším Call of Duty, na němž by v Infinity Ward měli v současné době pracovat.
Bowling však svůj názor nepřiřazoval k žádné hře, jak sám britskému serveru CVG vysvětlil:
„Mluvil jsem hypoteticky. Řekl jsem, že nasazení nového enginu by bylo kontraproduktivní. Stále si to myslím, ale nepřiřazoval jsem to k žádnému konkrétnímu projektu.“
„Infinity Ward ve své historii nikdy nepřipravovalo zbrusu nový engine pro Call of Duty díl. Vždy jsme vylepšili a inovovali ten, co jsme použili u předešlého dílu,“ vysvětlil vývojář.
Závěrem rozhovoru Bowling zopakoval, že „skvělý Infinity Ward tým pracuje na velkém projektu“ a zároveň si rýpl do švédského studia DICE. Podle něj totiž každé studio používá pouze inovovanou verzi svého předešlého enginu, což platí podle něj také u Frostbite 2 enginu, jenž pohání skvěle vypadající Battlefield 3.
Je zajímavé že komenty některých jsou hodně podobné jejich obrázkům
Problém Battlefieldu je v tom, že si nikdy autoři nedali práci se singlem. Myslím, že až teď si začínají uvědomovat hodnotu kampaně. Přiznejme si, že mulťák je většinou jen takové vyblbnutí. Ale singl musí mít grády. Proto si víc vážím CoD (konkrétně MW a MW2) .
myslel jsem především "souboj" Battlefield 3 X CoD7
Súhlasím s Flak88! . A to, že BF roznesie na kopytách CoD až také isté nie je, skôr to bude tesný súboj, teraz si však víťaza ešte netrúfam tipnúť.
pokud CoD nezmění engine, Battlefield ho roznese na kopytech, u Bf de kvalita neustále nahoru, to se o CoDek říct nedá
novej engine by sebou nesl i nějaké změny v hratelnosti a mechanismech, na které je už většina hráčů CoD pevně zvyklá, tudíž by to rozhodně nebyl dobrý krok… třeba takový frostbite 1. 5 co se týče hratelnosti spoustu věcí zmrvil, ale lépe se na něj kouká, IW 4 oproti němu má už léta okoukanou grafiku, ale umožnuje velmi přesné ovládání cehož si u mp hry cením nejvíce takže změna enginu je jedna z posledních věcí, na kterou by se měli soustředit
Možná, že Frostbite 2. 0 je jen inovovaný. ale vypadá exkluzivně! Ne jako ta fuj ble grafika v CoD.
No jo, jenže rozdíl je v tom, že v případě DICE se pořád dá mluvit o tvůrčím studiu co má dost sil a lidí na to aby tvořilo nové hry. To už se o IW, resp. tomu jeho směšnému zbytku říct nedá. Já mu dám skvělý Infinity Ward tým. Žádný už není, je jenom Respawn
Mimochodom myslim si ze Bowling klame co sa tyka Frostbite 2 enginu. Kedze tento engine potrebuje minimalne DirectX 10 je asi cely napisany v DirectX 10 + su pridane efekty z DirectX 11. Takze ten engine museli prepisat takmer cely. Vyhoda absencie DirectX 9 je lepsia optimalizacia, takze je pravdepodobne ze si uzijeme skvelu grafiku aj na slabsich DX 10 kartach.
až nato že frostbite je narozdil od toho jejich o par tříd jinde : ]]]
Robert1106: tak nějak
Call of Duty bezi na IW 4. 0 ktory ma zaklad v ID Tech 3 engine, na ktorom bezi Quake 3. Doom 3 pouziva ID Tech 4. Myslim si ze IW 4. 0 engine sa uz vylepsovat neda a Infinity Ward by sa malo pozriet po novom engine.