Podle Kena Levina prý bude cestování na kolejnicích po Columbii připomínat jízdu na horské dráze. Jen s tím rozdílem, „že budete viset ve vzduchu a v ruce budete mít zku*venou zbraň.“
Nejmarkantnější rozdíl mezi Infinite a prvním BioShockem (za něhož jsou rovněž zodpovědní lidé z Irrational) nicméně bude v pojetí herního světa.
Zatímco v původní hře bylo celé univerzum omezené na podmořské město, Infinite údajně nabídne absolutní volnost, kdy se budete moci vydat téměř kamkoliv budete chtít.
Co ale možná trochu zamrzí je fakt, že nový BioShock prý bude kompletně postrádat cut-scény, které podle Levina „nejsou jejich šálkem čaje“.
Když tam nebudou cut-scény, tak tam budou určitě ty perfektní střih jako v tom videu
Prej "we’re closed! " (máme zavřeno! ) , a pak dostane brokovnicí, ….
…aby se to neuchytilo u nás, …. bych se bál chodit do hospody, ….
TAak to vypadá na prvotřídní návrat
Absence cut scén ani tolik nevadí, alespoň bude zážitek o to ucelenější, když se bude vyprávět skrze vlastní pohled.