Stále více a více vydavatelů experimentuje s Facebookem a jejich početnou základnu fanoušků, která by mohla rozšířit řady zákazníků. Za poslední měsíce jsme se dočkali Dragon Age: Legends či Assassin’s Creed: Project Legacy a tím to rozhodně končit nebude. Další populární sérií, jež zatím sociologií poskvrněna nebyla, je Gears of War.
„Prozatím nemám nic, co bych odhalil či vysvětlil, ale čistě z teoretického hlediska je to možné,“ řekl Rod Fergusson. „Stejně jako u komiksů a knih i podobná rozšíření značky otevírají vrátka novým lidem a přitahují je ke hře.“
„Musíme si říci, proč to děláme,“ dodal Fergusson. „Jsou tu věci jako aplikace Armory pro iPhone k World of Warcraft, což je rozšíření hry. Řeknete si fajn, chci si zahrát stejnou hru, ale jinak. Pak jsou tu hry jako Dragon Age: Legends, což jsou menší hříčky, které vás s trochu štěstí přetáhnou na plnohodnotnou hru. Takže jde o přístup.“
„Je to o tom dát lidem o nové značce vědět. Pro Epic je to něco nového a neokoukaného, takže s tím teprve začínáme.“
Eduardo : Prosím už, prosím. . Zajímavý a nebo zajímavé, mě by to nevadilo kdybych to nečetl snad všude
Víceméně souhlasím, 99% her na Facebooku nestojí za nic, pro mě je výjimkou tak akorát Bejeweled Blitz od PopCapu, Dragon Age Legends (mohlo být lepší, ale celkem se povedlo) , a AC: Project Legacy, jenž je vymyšlen docela chytře, ale vůbec si nedokážu představit, co by proboha na Facebooku dělalo cokoliv spojeného s Gears of War
Všechny Facebook hry stojí za jedno a to samé. A my všichni jistě víme za co. Mě spíše nadchne něco jiného: Xbox exkluzivita na PC? Bomba!
Kromě Desktop Defender jsou podle mne všechny hry na face úplně na h****!
zajmavi
