V rozhovoru pro Gamerzines Ginn řekl, že by to mohlo rozdvojit hru na dvě obyčejné části. „Je to ten případ, kdy si myslíte, že to bude husté. Ale pokud se na to podíváte z perspektivy vývojářů a jejich snahy udělat singleplayerovou kampaň a multiplayerový mód, vyšly by vám dvě průměrné hry,“ poznamenal Ginn.
Jediná možnost, jak opravdu zazářit z hlediska kvality bylo soustředit se pouze na jednu oblast. „Naším cílem je nabídnout skvělý zážitek z univerza Batmana. A ten zážitek je postaven hlavně na singleplayeru.“
Již dříve jsme pootevřeli vrátka do tajů multiplayeru, který vypadal opravdu zajímavě. Nyní nejspíše nikdy nezjistíme, zda by byl opravdu tak revoluční, jakým se zdál být. Stále je tu však možnost multiplayeru jakožto DLC přídavku.
Batman: Arkham City vyjde 21.října letošního roku na PC, PS3 a Xbox360.
nejenom čas takový mul´ták musí stát spustu prachů keteré můžou dát do něčeho užitečnějšího…
Svatá pravda, moje řeč, Dead Space, se mělo dát stejným směrem a né tam za každou cenu cpát multák, ten čas mohli třeba využít na to, aby byl samotný příběh/hra delší…
Jedna z mála firem která moc dobře ví, že k úspěchu hry nepotřebuje MP, ale potřebuje dobře udělanou hru.
ani si ho nedokážu představit v ve hře tohoto typu
To -R. I. P- : pravda

Konečně někdo pochopil že do příběhově laděné akce kde je hlavní lákadlo filmový zážitek a příběh je BLBOST cpát multiplayer.