„Představte si, že byste hráli BioShock a bylo by to jako ‚Chcete zachránit Little Sister, zatřeste rukou doleva. Chcete ji vysát, zatřeste rukou doprava,'“ rozohnil se Levine v interview pro Play.
„Můžete si na obal hry nalepit, že podporujete třeba Move, ale hráči budou vědět, že jde v podstatě o podvod. Nikdy jsem to nechtěl do projektu začlenit jen proto, že by z toho marketingové oddělení bylo nadšené.“
„S 3D je to ovšem trochu jiné. Je to něco, čemu jsem mnohem otevřenější. Netvrdím, že ho do hry určitě přidáme ale je to zajímavý směr, kterým se lze vydat.“
„Narozdíl od filmů totiž nejde pouze o jiný přístup k výrobě. Hry jsou ve své podstatě 3D. Pokud už se k něčemu takovému ale odhodláte, musíte si být jisti, že dokážete potenciálním zájemcům nabídnout něco speciálního.“
amahara: to byw mohl odsoudit vsechny hry se sportovni tematikou, nejen ty, ktere se ovladaji pomoci pohyboveho ovladace. Ja pro pohybove ovladqce vidim zajimave vyuziti, ale souhlasám s tim, ze ve fps je to zatim nepresvedcive.
lol nějak starej trailer ne? je dobrej, to neřikam
Řekněme si to na rovinu. Pohybové ovládání je skvělá věc, ale ještě není natolik propracované, aby se dalo použít pro FPSky. Pohybovky tu v podstatě byli už od dob videoher (ano už tenkrát jsme stříleli kachny za pomoci pistole) a od té doby se pohybové ovládání zas tak nezměnilo. Řekněme si to na rovinu. Krom závodních her a her po vzoru Time crisis ta věc postrádá opodstatnění a to ještě musíme přimhouřit obě oči. Pokud někdo chce sportovat, tak má jít ven a sportovat tam. Uznávám omezení na řízení auta a sportovní střelbu (i když zde se to dá taky obejít přítomností odborného dozoru) , ale sportovat se dá v každém věku a dle mého názoru je to smysluplnější, než skákat před obrazovkou jak totální magor .