Přepnutí PC hry na multiplatformní trh prý není vůbec jednoduché, ale stejně náročný je i PC vývoj. „Museli jsme CryEngine 3 vlastně rozebrat po částech a změnit jeho architekturu, aby podporovala multiplatformní hru,“ řekl Camarillo. „Je to zápřah, vyvíjet hru a přitom kompletně předělávat engine, na kterém stojí.“
„Jen na PC verzi mezi šesti různými specifikacemi máme 171 různých nastavení, jež se pružně mění v závislosti na nutnosti. To mluvíme o důležitých, těch obyčejných máme ještě více. Máme vysoké spektrum konfigurací, jež využívají ten nejmodernější hardware.“
Camarillo se také zmínil o Achylově patě PC hraní, DRM ochraně a především její budoucnosti ve studiu. „Vím, že je na DRM spousta negativních ohlasů, ale co máme vlastně dělat? Problémy pár lidí často zveličují situaci a ostatní s tím problémy vlastně nemají,“ dodal Nathan.
„Když hraji hru co má DRM ochranu, všimnu si toho? Má nějaký vážný dopad na můj herní zážitek? Ne. Takže je to něco, čemu se v budoucnu určitě budeme věnovat.“
Crysis 2 vychází v pátek na PC, PS3 a Xbox360 a my doufáme, že vás obšťastníme včasnou recenzí.
Oni ale za to většinou nemohou pouze vývojáři, vydavatel totiž stanoví co přesně chce a za kolik to chce Viz. NFS: Shift od Slightly Mad Studios pod vedením EA a Project CARS od stejných vývojářů pod záštitou komunity
To samozřejmě vím . Ale to není důvod. Ať pak nebrečí, že jim to nejde, když chtějí zisky. Crytek je poměrně nový a nezkušený, tak jim nikdo moc nevěří. Všichni jsme názorně viděli jak dopadla taková důvěra např. u Konami, které svěřilo nejnovější Silent Hill brněnským Vatra Games. Jedním slovem , , Katastrofa, ,
Protože by pak neměli takové prodeje, jedna konzole = méně potencionálních kupců, je lepší hru vytvořit pro všechny možné platformy, když je nedotuje Microsoft či Sony
Tak když si stěžujou, že se musejí uskromňovat kvůli dělání portů, proč neudělají Crysis jen na jednu konzoli, nebo na PC? Mně by to vůbec nevadilo FPS nevyhledávám.
dalsi dukaz, ze piratstvi nici pc platformu –
crytek se to snazil resit cestou multiplatformity a nezvladl to, ted uvazuje o ceste drm
Souhlasim s Alcatrasem, také sem rád že to na konzole vyšlo, jednička na pc byla velmi povedená, uvidíme třeba sem jim to povedlo, sem majitel jak nabušenýho kompu tak ps3, a stejně si to koupím na tu konzolu, nechápu všechny lidi co furt prudí že konzole sou na ….
Nevidím ako problém to, že PC v prípade Crysis2 stratilo exkluzivitu, jednoducho Crytek (aspoň ako to zatiaľ vyzerá) nestihol odviesť dokonalú prácu, na akú sme boli u neho zvyknutý. Sebou nastavenú latku, ktorá sa považovala za štandard, podliezol.
já jsem znechucen z toho že to na konzole vyšlo jelikož žádnou nevlastním a povětšinou na ně slyším negativní ohlasy.
Já jsem rád že to vůbec na konzole vyšlo
zjevně jsi to nepochopil
a mam protitomu neco Ronaldus7
Sice chápu, že to většinu štve, ale já jsem naopak za verzi pro konzole vděčný. Doufám, že minimálně do konce dubna se v mém PS3 disk Crysis 2 začne otáčet.
je vidět, že Eduardo má Xbox a PC
Crysis 2 mělo zůstat PC exkluzivitou
Je prostě dobrej…. to se musí nechat