Tento týden navíc šéf studia David Cage vyzval všechny vývojáře, aby se vykašlali na vytváření her o vesmírných válkách a zaměřili se více na dospělejší témata, jako jsou rodina či politika. Na PlayStation Blogu také řekl následující: „V našem dalším projektu budeme stavět na tom, co jsme se naučili v Heavy Rain. Žánru interaktivního dramatu rozumíme a chceme ukázat, že Heavy Rain nebyl náhoda. Je to něco, co dává smysl a můžeme to rozvíjet.“
„Chceme jít tentokrát jinou cestou, která však stále bude temná a dospělá. Na druhou stranu ale úplně jiná, než Heavy Rain. Naším cílem je uspokojit naše fanoušky, ale také je překvapit.“
Uvidíme tedy, co z toho nakonec vyleze.
Mě se to týká a jsem šťastný.
Som zvedavý s čím nás dostanu tentoraz Už sa teším.
Mě taky ne
Mě se to taky netýká…
Kdyby to dělali i na PC tak řeknu, že je to skvělá zpráva. Takhle to jde mimo mě.