„Veškerý design a všechny změny byly vyvíjeny v Eidosu, a poté poslány do studia Nixxes. My kontrolujeme všechny buildy. My komentujeme jejich práci a navádíme správným směrem. Je to stejný proces, jako kdybychom vše dělali u nás, jen nejsou programátoři ve stejných kancelářích,“ vysvětlil postup Dugas.
Přiznává také, že byla výpomoc na PC verzi potřeba z důvodu nedostatku vývojářů, aby se pokryly všechny tři platformy. „Bylo to spíše o tom mít dostatek lidí, abychom udrželi kvalitu všech verzí na stejné úrovni.“
Nixxes už jsou staří známí pomocníci studia Eidos, kteří se podíleli například na akční adventuře Legacy of Kain: Soul Reaver, hopsačce Lara Croft and the Guardian of Light či PC verzi Kane and Lynch 2: Dog Days. Rozhodně jim tedy věříme.
vskutku
souhlas s JakER
jj
JakER: Moje řeč. .
Je dobře, že chtějí PC verze dát nálžitou pozornost a prciznost.