Celkově pak vydavatelský dům vyexpedoval 2,4 miliony kopií, přičemž toto číslo v dohledné době jistě ještě poroste. Již dříve vedení THQ prohlásilo, že pokud se hry prodá alespoň 3 miliony kusů, bude pokračování.
„Jsme s celosvětovými prodejními čísly maximálně spokojení,“ prozradil CEO THQ, Brian Farrell. „A budeme dál dělat vše proto, aby v každém obchodě bylo vždy dostatek kopií.“
Víc než kvalita (hodnocení hry se pohybuje mezi 60 a 70 %) má ovšem na dosažených výsledcích podíl kvalitní mediální masáž.
Hrál jsem a stále hraju CoD 4, 5, 6 a pořád se u toho královsky bavím. Netvrdím že Homefront je nejlepší hra na světě, má určitě řadu much ale mě to prostě baví a rozhodně ji nemůžu označit jako odpad. Takže za svejma 80% si stojím.
Súhlas s Playmanom ohľadne hype. Snáď by som dodal, že zrejme zapôsobil aj faktor "zvedavosti" na novinku a pravdepodobne ja okamžité zníženie ceny na trhu USA, keďže amíci zľavy zbožňujú. Som zvedavý kde je strop predajnosti. MoH sa predalo cca 5 miliónov kópií a skvelých Borderlands tuším 4 milióny.
Homefrontu se nyní podařilo kvalitně zacílit a udělat parádní hype, nejen tak tyto věci přispěli ke koupi… JONY5: Je otázka zda jsi hrál každý díl CoD, přece jenom vstoupit dvakrát do stejné řeky není moc velká zábava. . Krátkost u téhle hry je určitě škoda.
řekl bych, že se 2. dílu dočkáme
Gratuluji! Ať se sérii daří!
No jo já jsem fakt nějakej divnej. Baví mě hry který každej zavrhuje jako třeba MoH , CoD a hry který každej chválí mě k smrti nuděj např. Assassins , Far Cry 2. No každej máme holt jiný chutě.
No tohle je výsledek dobrýho marketingu….
Možná když seš extrémní fanboy…. tahle hra neni dobrá…
Nesouhlas ! ! ! Hra mě móc baví a hraju ji už po třetí. Super grafika a atmosféra. Od zbraní nemůžu odtrhnou oči jak jsou pěkně udělané. Ten kdo má tak jako já rád CoD si určitě pošmákne. Co fakt vadí je délka singlu.
Moje hodnocení je 80%.
Skôr ma zaráža, že v tak silnom roku sa kupuje v podstate všetko.
Ale tak je hezké vědět, že západní tržní síla má tolik zbytných finančních prostředků, aby je utrácela za každou horkou novinku na trhu. Znamená to přítomnost velkého množství casual hráčů, se kterými je možné pracovat. Na druhou stranu to nemotivuje vývojáře k vytváření něčeho novhé a zábavného .