Statistiky Vgchartz zmiňují, že se nejlépe, že všech prodává Xbox 360 verze (370 tisíc kusů), za ní je PlayStation 3 (230 tisíc kusů) a až na třetím místě PC (100 tisíc kusů), na níž série Crysis debutovala.
Z čísel se dozvíme, že se v USA prodalo 240 tisíc kusů X360 verze, 120 tisíc PS3 verze a pouhých 50 000 kusů PC verze. V Evropě vévodí také Xbox 360 verze (130 tisíc kusů), následuje PS3 (100 tisíc kusů) a PC (60 000 kusů).
Ronaldus7: Ten se stáhl hned po prvnim spuštění. Prostě 2 dny mi to šlo dobře (SP) jen nějaky graficky chybky a sem tam se nenačetli NK… pohoda, MP mi šel stejně (jak kdy… asi podle erupcí na slunci) . Teď ale SP (nanokatalyzátory prostě jakoby nebyli… prostě ty další chyby co každý popisuje) a MP to samy.
to Javo26: divil bych se, kdyby ne

to Strec: já nenašel ani jeden bug a MP mi běží jedna radost, máš tam patch (verze 1. 1)
To se prodalo i více Homefrontu, ne?
prosim
to se dalo čekat že se prodá tolik kopií když je ta hra tak dobrá
Maroš: Která hra při vydání takové bugy nemá? No já nevím, ale s podobnyma bugama jsem snad ani nesetkal, snad jen u nějaké té pár let staré a v té levnější edici, a u takové hry (zn. Crysis, vydavatel je EA, vývo rytek… žádní nováčci ani amatéři) jsou to "do nebe volající chyby". Neřeknu sem tam chybka, ale tady to bije do očí a je to už , pro mě, o nervy. Hra mě docela bavila, ale ty SP bugy a "nefunkční" MP (zvláštní všechny jiné MP hry mi jedou norálně a plynule se připojí) to pro mě zabilo a teď to jen čeká jestli to včas oživí (opravný patch) nebo to ještě zakopou (nějaká další "výmluva" jako byla s DX11) .
Miky: To máš pravdu, ale není to jen o tom. Podívejme se třeba na takový Homefront, nová značka a kolik kopií se už prodalo. Budu doufat, že se Crysis 2 uchytí, protože kromě těch problému s hackery a multiplayerem a bugy si to zaslouží. Ale, která hra takovéto bugy při vydání nemá. Za to může ea moc na ně tlačili s datem vydání.
Miky: O těchto hrách se všude píše, takže není těžké najít kolik se jich a na co prodalo. Proto jsem je zde uvedl. Celkově tu jde ale o to, že místní pc komunita neustále nadává na konzole, stačí se podívat na jine články (třeba o crysis 2) . Přitom dnes se hraje víc na konzolích a to sem se snažil dokázat ale oni to nikdy nepřipustí ale stalé dokola budou opakovat jak konzole ničí hry apod.
to Satris: Halo je legendární značka, StarCraft taky, ale Crysis ne. Crysis neznají všichni, proto se tolik neprodává. Proč se prodává Call of Duty? Protože je to značka, kterou každý zná. Například táta chce koupit něco svému chlapci, a tak koupí CoD, protože je to značka.
Když to chcete slyšet. .

.
Arkham: ano, halo je exkluzivita ale to bylo např. crysis taky a jak dopadlo. Starcrafu 2 se prodaly 3mil za měsíc (zpráva od blizzardu) . Dokonce i Cataclysmu se prodaly 4. 7mil až za měsíc. jak je na tom počet lidí online nevim, ale je pravda že to bude hodně. Jinak jak zminujes platící hráče, to jiná hra nepřekoná ale vzhledem k tomu, že na konzole moc mmorpg neni, mohli by sme do toho počítat placení xbox live a ten podle článku na zingu vydělává víc než blizzard na wow. Je asi nesmylsl to srovnávat ale to je i celá tahle konverzace tak proč ne. .
Silverine: Ohledně bad company jsem našel jen statistiky z UK. Tam se prodalo 53% na xbox 360, PS3 31% a PC 16%
Meky171: nic bych nepsal kdyby tu opět neuráželi konzole.
ještě se jednou zeptam, když zapnu multy. tak mi to píše, že mám firewall s vysokou urovní zavezpečení a že budu mít problém se napojit k hracum a opacne, ikdyž vypnu firewall tak porad nic nevite nekdo co mam udelat ?
ach jo to forum je cim dal tim horsi, misto abych se tady docetl od hracu jak konzolovych tak i tech na pc jaka je to pecka ten crysis, tak akorat ctu tydle hnusy. ALCATRAS > souhlasim ty hadky sou k ho…
konzole = pohodlnost
cele lidstvo se denno denne snazi si ulehcit vse od loupani pomerancu az po lety do vesmiru, a samozrejme i na tom dosti vydelat , to je bohuzel zakladni myslenka naseho druhu. Tak je jasne ze se nemohlo pc dlouho udrzet jako jedina a hlavni hraci platforma kdyz je pro hodne uzivatelu nepochopitelny nebo moc slozity. a kdyby crysis 2 nevysel ani na ty "HLOUPE" konzole nikdy by na sebe nevydelal
Tak wow je uplně jiná liga se svýma 13mil platících hráčů
to překoná jedině snad konkurence od samotneho blizzu a to Titan či wow 2 
Koľko je z toho počtu cassual hráčov a koľko tvorí komunitu. Aj tieto čísla by o niečom napovedali. Na BF a CoD je komunita PC hráčov silná, stačí sa pozrieť napr. na Gametracker.