John Riccitiello, CEO EA, na toto téma promluvil tento týden na konferenci Ad Age Digital, kde potvrdil, že jejich finanční oddělení počítá s monstrózními náklady.
Jak Battlefield 3, tak nové Call of Duty, ať už to bude kterékoliv, podle Riccitiella jen v oblasti marketingu spolkne pár set milionů dolarů.
Třetí regulérní Battlefield na tom ale bude pravděpodobně o něco hůř, neboť má za úkol „sundat“ CoD, což bez pořádné mediální masáže půjde jen velice těžko.
BF 3 už mám předobjednaný a jsem na něj hooodně zvědavý… CoD se mi už od MW2 nelíbí, tenhle díl jsem ještě snesl, ale BO už je totální kopírování dílů předtím a mě už se zkrátka a dobře nelíbí, teď hrau znova singl u BF BC2 jako pauzu od multiplayeru a ten mi přijde mnohonádobně lepší než BO… nikomu to ale nevnucuju, někomu se líbí CoD, mě zase BF, vždycky to tak bude… každopádně nový CoD mě vůbec nezajímá, jestli mě chytne, ok beru… ale já se těšim na BF3
Battlefield má již teď skvěle našlápnuto. Jakmile se hra vrací do starých kolejí k legendě BF2 a má za sebou jednoduchou číšlovkou 3 tak to lidi vždy táhne, . To máte jako MoH. Lidi z toho cítí snahu o obnovení legendy a prostě si to koupí.
Jsem velký fanda CoD, tak docela se těším na další info o novém codu. Ale BF3 určitě zkusím
Jsou to sice hodně rozdílné hry, ale prostě v tomhle případě je to jedno…z pohledu "laika" jsou to prostě jen 2 FPSka…
to Bela: ano, ale od CoD4 jeto pouze o značce jelikož u předtím dlouho žádné nevišlo, tak byli všichni nadržení
Ronaldus7 buďme féroví. Na to, aby vznikla "značka" je potrebné, aby séria vykazovala dlhodobo kvalitu. Inak povedané CoD séria bez kvalitných titulov by sa nikdy nestala leadrom na trhu.
to prudislav: toho bych se nebál, důvod, důvodem, proč se lépe prodává CoD je značka, kvalita zatím stála vždy na straně bf
já mám favorita jistého – Battlefield 3

No, já si koupím obě
A budou se vypouštět spoilery… neee! !
: ‚P
A doplatíme na to my, měsíc před vydáním BF bude v každém videu na herních portálech trapná dlouhá stejná reklama…
Apoň se bude na co dívat taky jednou
Vzhledem k tomu, že BF a CoD pracují na rozdílných herních principech, tak je to celé jednoduše postavené na hlavu. Kdyby ty náklady na reklamu vrazili do saturace nižší ceny hry, nebo do větší kvality a menšího množství DLC, tak by to dle mého názoru mělo rozhodně větší efekt
.
Pretože výroba FPS nie je Premiership. A potom je to aj v reálnosti cieľov. Taký priepastný rozdiel znamená vo sezóne uterák do ringu v boji o titul. A spomínaná Chelsea to už gentlemansky dokázala priznať.
Proč by EA (BF) nechtělo sundat Activision (CoD) jenom kvůli tomu že jsou oba známí, to je jako kdyby Chelsea nechtěla sundat Manchaster United kvůli tomu že jsou známí.