V jednom z rozhovorů s touto myšlenkou přišel Dylan Collins, zakladatel DemonWare či Jolt Online, podle nějž se streamování her stále ještě musí potýkat s řadou problémů. Především s odezvou.
To je nejen podle Collinse problém především v případě real-time her, přičemž nějaké použitelné řešení je zatím v nedohlednu.
„Mimo to provozovatelé k úspěchu budou potřebovat nemalý kapitál a hlavně neuvěřitelně schopné programátory,“ dodal Dylan na závěr. „Bude podle mě trvat dlouhé roky, než tyto služby začnou generovat zisk.“
Právě. Kdyby byly servery i u nás v Evropě tak je to i super věcička… na některé hry. U některých bych raději držel krabičku.
ExBee: To je porad dokola. Evropani nadavaji, ze to neni ono, a ze je to pomaly, a uplne ignoruji fakt, ze se pripojuji na servery umistene v Americe.
Je to parádní nápad s tim OnLive , to musim priznat, ale i s rychlym pripojenim to neni nic moc. Chtelo by to vysperkovat a byl by to zlaty dul.
Možná proto že tady ti je jedno jaký mas OS nebot ty přijímáš jen obraz a samotná hra ktera ty 7čky potřebuje běží u nich.
Já OnLive zkoušel, ale jenom pro ty FREE trialy, a i ty byly hrůza (500ms+)
Akorát je zajímavé, že sem v pohodě zajel Trial Just Cause 2 na WinXP! To mě tak strašně štve
když to jde na OnLive, tak proč ne i normálně? 
U nás zatím nepoužitelná záležitost. Snad se poskytovatelé připojení umoudří a zavedou podobné služby a ceny jako u našich německých sousedů.