Battlefield 3 sice vychází až v listopadu aktuálního kalendářního roku, to však nebrání vydavatelské společnosti Electronic Arts zahájit marketingovou kampaň již nyní. A přesně to se také stalo ve Velké Británii, kde v televizi můžete zahlédnout první TV Spot:
Je škoda že u nás není herní průmysl tak rozvinutej jako v ostatních státech, rád bych se podíval na reklamu na hry…
sorry, CoD4 pochopitelně, překlep…
Na BC2 jsem se těšil moc. Pak jsem zjistil, že tam totálně zpackali mířidla u některých zbraní. Teď koukám na dema tady z té trojky, a koukám, že totálně domastili nabíjení M-4řky. T toho by mě šlak trefil. Zkrátka a dobře, CoD1 nasadila v těchto detailech laťku hodně vysoko, a zatím to nikdo nepřekonal.
Pro-sek: To jo. To je pravda. Poslední dobou podle reklam vychází samý revoluční úžasně vypadající a fantasticky se hrající hry. Časopis bla bla uděluje 15 z 10ti atd. Já ale pevně věřím že zrovna toto bude vyjímka.
Zdá se mi to, nebo čím dál tím více poslední dobou platí úměra, že čím větší reklama, tím horší je pak výsledek?
Teď mně u Medalova komentáře napadlo, že dokonce i DICE se u série Battlefieldu jednou seknul a to v případě jeho futurama verze
.
Nás vůbec nemusí zajímat jak si na tom namastí kapsu, stačí když s tu hru užijem a to myslím nebude problém. Pro mě je přece jen BF, ať 2, BC2 , nebo tedka 3, nejlepší.
Black Ops sa zrejme trúla kdesi okolo tejto hranice (nad alebo pod ? ) . Nedávno bolo zverejnené, že v USA sa predalo 13, 7 milióna kópií. V Británii to bolo asi 3, 3 milióna v roku 2010. To je spolu 17 miliónov. Počítam, že zvyšok sveta + Brítánia 2011 tie zvyšné 3 milióny asi mohli prekročiť.
Počkat dvacet milionů? Prodalo se nějaké hry vůbec někdy dvacet milionů kousků?
Amaharo, ak sa chystaajú predať 20 miliónov kópií, tak pri dnešnej cene čo len PC verzie by to bolo 16, 2 mld Kč. To by už zrejme pokrylo aj náklady na reklamu.
Sosmičko taky jsme o tom uvažoval, ale rozhodl jsem se diskrétně mlčet, aby mně fanoušci hry neumlátili přebytečnými kusy hardwaru (ono to takovou hranou základní desky musí docela bolet) . Jinak něchápu, proč už teď cpou ohromné peníze do reklam (minuta + TV + dobrý čas = velké peníze) . Dneska začínají tvořit náklady na marketing v herním průmyslu opravdu nepříjemnou část nákladů na danou hru a mnohdy je to také poznat na její kvalitě…
souhlasím s tím, že reklama má dobrou hudbu, ale celkově je to takový suchý …
sk8mancj: Však to jsou taky jen duchaplná očekávání herních magazínů a navíc se týkají pouze grafiky a ta se dá vyčíst už z těch trailerů co jsou teď venku…
Že by konečně schopnej konkurent COD? Na tohle jsem zvědavej.
je jen dobre sice to zacalo trosku brzo bych rekl ale co uz bf best
reklama je to pekne maji to dobre sestrihane do tv no uvidime esi to pojede aj u nas v tv