Pokud se ovšem pustíte do plnění vedlejších misí a prozkoumávání světa, vystačíte si s touhle výhradně singleplayerovou záležitostí i několikanásobně déle.
„Soustředíme se na vytvoření silného singleplayerového zážitku,“ nechal se slyšet vedoucí vývoje, Chris Reinhart. „A díky úzké spolupráci s Bethesdou nad sebou máme dohled mistrů na singl.“
„Naším cílem aktuálně je, aby hra průměrnému hráči vydržela alespoň 15 hodin. Ale jelikož otevřeý svět nabízí spoustu dalších možností, je těžké říct nějakou konkrétní horní hranici.“
V závěru rozhovoru pak Reinhart vysvětlil, proč se Prey 2 musí obejít bez multiplayeru. „Hru více hráčů miluju. Ale věřím, že pokud nejste schopní udělat MP, které by se alespoň vyrovnalo tomu v CoD, nemá cenu se do něj vůbec pouštět.“
Takovej dobrej průměr.
No snad to tak zůstane a nedopadne to jako u Crysis 2, kde to měli někteří jedinci za šest. Ale jak říkám. Hraní u mě znamená užít si hru. A projít si to za šest hodin není hraní! To je přímo průlet hrou bleskovou rychlostí. 
RockMax: Jde vidět, že si konzolovej panic.
nenavidim PREY
Jo, ale na PC pouze 6