Mluvit se o něm začalo díky Patricku Bachovi, který se však nyní omlouvá s tím, že samozřejmě myslel multiplayerovou betu, která je zatím vyhrazena majitelům limitované edice Medal of honor, avšak později do ní nejspíš budou vpuštěni i další hráči.
Stále se nicméně neví, kdy ta bude spuštěna, jak dlouho potrvá a kdo všechno do ní získá, nebo bude moci získat pozvánku.
Rozhodnutí EA nevydávat klasické demo je pak podle mnohých obyčejnou obchodní strategií, kdy vydavatelský dům nechce, aby demoverze sloužila fanouškům CoD ke krácení času při čekání na další díl.
Mimo výše zmíněné se na internetu začalo živě debatovat i o ochraně BF3, přičemž téměř všichni fandové série upřímně doufají, že EA konečně zanevře na neoblíbený Punkbuster.
Tenhle soft totiž v podstatě nikdy účinně nefungoval a velice často měl ve zvyku vykopávat slušné hráče. Jeho nová verze navíc dokáže identifikovat hardware, takže pokud dostanete ban, budete si muset koupit nový disk a CPU, abyste si opět zahráli.
No jo vidim, že tomu rozumíš. Já jsem si jen postěžoval na to, že velký procento vývojářů ubere prachy na vývoj a nacpe je do reklamy a propagace. Hra stojí za prd demo se nevydá aby lidi nepoznali jakej to je šunt. A pak se diví proč warez kvete (ten herní)
(doplňuji: Kdo zná z USA online půjčovnu filmů NETFLIX, ten ví o čem mluvím. )
mihal: "Warez fuj! " Dneska si stahuje téměř každý vše od seriálů až po hudbu, což je u nás pro vlastní potřebu legální. Nelegální jsou hry a programi. Proto mi přijde naivní a zoufalé říkat podobné dětinskosti, když je warez rozšířený už v takové míře že je schopno malé dítě stáhnout dnes už prakticky cokoliv. Všechno je to o výchově, každý máme v sobě nějáký vzorec chování a zásad, které přejímáme jednak geneticky a druhak životní cestou a okolnostmi, které nás formují. Warez může být přežitek ale to by museli všechny společnosti filmovými počínaje a hudebními konče spojit síly a vymyslet nějáký globálnější systém distribuce, kde by jste si mohli za malý poplatek stáhnout cokoliv. Kdo zná z USA online půjčovnu filmů. TV shows etc. , ví o čem mluvím. ([ odkaz ] Zde si jeden měsíc službu máte vyzkoušet zcela zdarma a poté platit malý poplatek, což je opravdu dokonalé. U nás jsou prostě vykukové typu o2, které si za vše účtují šílené prachy. U nás je toto stonásobně dražší a ani podobné služby u nás nejsou. A ještě je tu ten paradox s platy. Nájmy se zvyšují, vše od vody po plyn až po potraviny se zdražuje a platy jsou u nás stále stejné. Dokonce i pivo se zdražuje! To je tedy opravdový ráj!
traget: Ano souhlasím, ochrana je přežitek když nefunguje tak jak má a neplní svůj účel, jediné co dělá je, že sere zákazníky. S usb šifrováním by ta ochrana měla opět nějáký smysl.
"Tenhle soft totiž v podstatě nikdy účinně nefungoval a velice často měl ve zvyku vykopávat slušné hráče. Jeho nová verze navíc dokáže identifikovat hardware, takže pokud dostanete ban, budete si muset koupit nový disk a CPU, abyste si opět zahráli. "
Tohle mi příjde jako strašlívé odstrašování:) ) Zajímalo by mě zdali autor članku tohle má ověřené, nikdy jsem takovýto ban nedostal avšak mohu tvrdit ze v EA mi bylo vždy vztřícně vše vyřešeno s ochotou a hlavně s takovou starostí o vlastní produkt;)
Playman ochrana je již přežitek ověření klíče registrovany platny v ea učtu a pres ea download manager hru stahnes naistalis a fungujes hra timpadem stoji par kacek mas ji doma hned prijde ti mailem klic a nepotrebujes zadne naklady na usb disky ochrany a prkotiny staci jeden login, vzhledem k cene her takhle distrribuovanych se muzes vykaslat na koplikace s krekovanim a nemoznost zaparit si online. .
Playman píše: "Dnes máme notně zprofanované recenze, které nemohou být směrodatné ani kdyby chtěli a nic neříkající krátké gameplay videa". Pod to se musím podepsat. Ty videa mají střih kadou desetinu sekundy navíc. A ted si běž pro nějakou hru. Pak se strašně zlobí když si lidi stáhnou "demoverzi z warezu". Vždyt ani jiná možnost podívat se co to vlastně vyrobili není. WAREZ FUJ !
Při tomhle prohlášení mi spadla brada ("demoverze sloužila fanouškům CoD ke krácení času při čekání na další díl") . Když nemají sebejistotu, nemohou mít úspěch. Je pravda že dnes se na dema nehraje v takové míře jako tomu bylo dříve, jen si vzpoměňte na ty nostalgické časy kde se hrávali dema jako oživot, na jejichž základech jste se tíženou hru koupili… To byly časy. Dnes máme notně zprofanované recenze, které nemohou být směrodatné ani kdyby chtěli a nic neříkající krátké gameplay videa. JakER: Crysis 2 se právě nechala jako po másle, vždyť ochrana byla vyřazena již měsíc před vydáním. Dobrou ochranu má např. ArmA. Tam to jede naprosto spolehlivě a ikdyž se warezákům podaří hru spustit a hrát, jde o to jak . Obecně lze ale říci že utkvělá představa o nepřemožitelné ochraně je totálně mylná, protože čím lepší ochrana vždy byla, tím lépe na ní hackerské grupy pilovaly své umění. Teď připadá jediná ověřená ochrana, která by nešla prolomit. A to šifrování na usb disk anebo jak se tomu říká. Počítám že pár stovek nákladů navíc by se jim vyplatilo milionkrát. S tím ale nikdo nepřijde.
JakER : Ak nezlanária CoD-károv ku kúpe BF, CoD "neporazia". Však pred 5-imi dňami si aj ty postoval, že "u hry takového typu by demo měla být samozřejmost. Když s tím plánují udělat díru do světa tak by měli dát možnost hru si i ozkoušet. " A mal si svätú pravdu.
Škoda je toho , těšil jsem se na to !
Dalo se to čekat. Mě to samozřejmě mrzí, ale hru mám stejně předobjednanou takže to pro mne není potřeba. A tohle je další důvod: "aby demoverze nesloužila fanouškům CoD ke krácení času při čekání na další díl. " To je dost dobré. Co se týče ochrany, tak též doufám že konečně použijí něco, co bude fungovat pořádně. S touhle hrou chtějí jisto jistě udělat díru do světa a to se jim s PunkBusterem nepodaří. Dále doufám v lepší ochranu proti warezačení. Chci aby tady konečně byla hra, která se jen tak nenenchá jako například Crysis 2.
A den mi udělali ještě horší
BF: BC2 taky neměl DEMO, jen MP betu, a myslím, že to pomohlo rozhodně. Já jsem po jejím zahrání hned běžel do obchodu (teda pošťák běžel ke mně ) což by se jenom na základě písemných, popřípadě gameplay videí asi nestalo.
Jenže tyto věci se vypouští do světa zcela záměrně nebudme naivní.
Nebudme naivní. Ti co vlastní MOH si to zahrají tak o týden dříve než všichni ostatní "Rozhodnutí EA nevydávat klasické demo je pak podle mnohých obyčejnou obchodní strategií, kdy vydavatelský dům nechce, aby demoverze sloužila fanouškům CoD ke krácení času při čekání na další díl. " Tohle může napadnout jenom blba PŘESNĚ TAK. BATTLEFIELD PŘECE CHCE PŘETÁHNOUT HRÁČE COD NA SVOU STRANU. Nebo aby si hráči koupili oboje, když už.
MP beta s najväčšou pravdepodobnosťou bude. Otázne je, či pred vydaním hry, alebo až neskôr. Vplyv na to môže mať aj záväzok voči zákazníkom MoH, ale závisieť to bude aj od počtu predaných limitiek.