Poté, co se hráčům nepodaří úspěšně zdolat danou sekvenci se údajně objeví okno, v němž se jich hra ptá, zda-li ji chtějí přeskočit.
„Můžete určité nejen akční pasáže přeskakovat, aniž byste ovšem přišli o cokoliv z dějové linky,“ nechal se slyšet Nelson.
Vývojáři z Team Bondi nicméně již dříve prozradili, že se titul z 80 % vyhýbá akčním pasážím a jde skutečně přdevším o pátrání po zločnicích.
Souhlasím s Thopterem, nevím co se vám na tom nelíbí tam není napsaný že to musíte přeskočit a někdo toho třeba využije.
Pro nerváky velké plus. Nemusí pak utrácet za ovladače co u hry rozflákají. I když zrovna u L. A. Noire bych se toho moc nebál.
Ty hry jsou čím dál lehčí
když vás nikdo nenutí….
nic přeskakovat nemusíte
Myslím že něco podobného bylo už v posledním Alone In the Dark, takže žádná novinka…
Nelíbí
A je to tu
Další zjednodušení ve hrách
Tlačítko autopilot které přejde složitou sekvenci aby někteří jednoduší hráči dokázali hru projít 