V oficiálním prohlášení se totiž rovnou dočteme, že společnost prý žádnou takovou hru ani nikdy nechystala.
Když novináři dál vyzvídali, zda-li to znamená i konec 3DS verze, firma odpověděla prosté „Bez komentáře“.
Hra samotná byla Nintendem tak trochu představena loni na E3, avšak od té doby o ní nikdo neslyšel. Pokud jste se na ni náhodou těšili, přejeme hodně štěstí a pevné nervy.
Playman: To je pravda.
No jasně, vždyť ten editor byl úplně boží! Něco podobnýho je ostatně i v Dirtu a Shift 2. Zde v GTA to bylo mnohem lépe udělaný, člověk si měl možnost natáčet co chtěl a dělat si s tím co chtěl. Což bylo super. A s těmi episodami si myslím že by pokračovat mohli i v 5 díle. Protože když si to člověk vezme logicky, vývoj každýho novýho dílu stojí nemalé fin. prostředky ale díky těmhle "přídavkům" které byly ale plnohodnotnými hrami, zase něco vydělají navíc. Taky jsem to uvítal. Asi v tom pokračovat budou. Vůbec se ti nedivím že jsi se rozepsal. Přece jenom, když v té hře má člověk kus svého srdce, má o ní co říci.
Ježiši! Nechal jsem se nějako unést.
Playman: Vice City je naopak velice pravděpodobná varianta. Nasvědčuje tomu několik faktů, ostatně jak jsem psal již ve svém článku. Co se týče zábavnosti tak jasně, GTA SA má navrch. Ale GTA IV to zase kompenzuje jinými prvky. Na GTA IV se mi naopak ta tajemnost docela zamlouvala. Já jsem spíše na dospělejší hry – vážnější. Pamatruji si když jsem poprvé slyšel GTA IV znělku na jejich stránkách: gtaiv. com . Já z toho byl úplně hotový. Velkým plusem GTA IV mělo v multiplayeru (i když já, a to že mám originálku, jsem si ho nikdy neměl možnost vyzkoušet – I HATE GfWL! ) , který díky tomu, že byl oficiální okusilo více hráčů. Též na něm bylo výhodou, že se po Liberty City stále pohybovali během MP chodci a vozidla. To dělalo celý svět realističtějším. Pro komunitu měl u GTA IV též velký význam VideoEditor. Já osobně doufám, že se ho dočkáme i v GTA "V" jelikož ten byl bomba. Sice nebylo pořádně vychitané renderování ale možnost zachytit okamžik a v editoru si libovolně nastavit kameru, filtry, rychlost, střihy apod. – TEN BYL PROSTĚ AWESOME! Tématika přistěhovalců nebyla tak úplně špatná, ale něco tomu chybělo. GTA si stále drží tu samou osnovu – příchod (chudý) – postup k respektu – konec (bohatý) . Niko Bellic byl velice povedenou postavou, asi jedna z nejpromyšlenějších ze série GTA, ale Luis Lopez a John taky měli své kouzlo. Ostatně když už jsem se dostal k Episodám . – chtěl bych, aby vyšli nějaké Episody i k nadcházejícímu dílu. Byl to velice dobrý krok pro fandy jako já, kteří si proplétačku příběhem maximálně užili.
JakER: No to jistě, optimalizace je klíčová, na tom se shodneme ale když porovnáš rozhlehlost obou her a jejich zábavnost. Která z těch dvou ti přirostla blíže k srdci, IV anebo SA? U mě by to bylo bezkonkurenčně GTA San Andreas, ta hra byla prostě zábavnější. IV. byla taková temnější, tématiku přistěhovalců bych nechal u ledu, byť byl Nico skvělou postavou. Nepochybuju ale, že V bude mít opět boží příběh. A kdyby to bylo jako Vice city, tak bych měl asi druhé Vánoce ale takové to určitě neudělají.
Playman: Další GTA na PC určitě vyjde (světe div se, ale GTA i na PC stále vydělává a hlavně tam má stálou modařskou komunitu) , ale zpoždění se nevyhneme. To je už standardem. Rok asi ne, ale půl roku minimálně – jako tomu bylo u GTA IV. Já jen doufám, že ten půl rok využíjí nějako lépe než jako tomu bylo u GTA IV. Nevím jestli to nazvat optimalizací, protože to s tím nemělo moc společného. Ale ten půl rok tam na něčem dělali. Dejme tomu. Já jen chci, aby GTA "V" mělo pořádnou optimalizaci aby to rozjelo co nejvíce lidí. V tom je semeno úspěchu – viz GTA San Andreas.
JakER: Leckdo si to přeje ale já měl pocit že tahle hra bude mít na tuty pokračování. A má. Ale jasný, tohle nebylo nic těžkýho uhádnout, když se koukneš na kvality té hry. GTA je prostě GTA. Tahle hra mě chytla tak nějak osobičtěji, byl jsem do ní víc zažranej. GTA IV. byla taková chladná a s tou PC shitovostí mě teda vážně dodělali. Snad se toho u V vyvarují, ikdyž počkat, co když ji při jejich současném trendu na PC vůbec nevydají a nebo prodlouží čekání oproti konzolím ještě o rok? Osobně bych se tomu vůbec nedivil, nevím teda jak ty. .
Playman: Jako by nikdo neočekával pokračování každé hry hned po dohrání.
Pouhá zmínka nemusí v herním světě znamenat absolutně nic. Uživatelé PSN by tuhle hru určitě uvítali. JakER: SR3 už očekávám dlouho, od dohrání dvojky abych byl přesný .
Kdo by si raději už nepočkal na SR3? Když už, tak už.