Iron Front: Liberation 1944 je vojenská taktická akce, která se odehrává na jihu Polska v roce 1944. Jde o velmi známou sovětskou ofenzívu, kdy pěchota a tanky Rudé armády divoce bojují s Němci.
Hráč přebere roli ruského nebo německého pěšáka a za pomoci týmové práce, taktických dovedností a autentických vojenských strojů se zapojí do války o vítězství. V německé kampani budete mít za úkol zbrzdit sovětská vojska, zatímco v sovětské kampani půjde o prolomení nepřátelského odporu.
Usednout budete moci do německého tanku Panzerkampfwagen VI, „Königstiger“, nebo do ruského tanku Stalin JS2. Ve vzduchu budete létat se Focke Wulf 190 nebo s bombardéry Stuka a Petlyakov PE-2-
Do války se budete moci zapojit také v multiplayeru. Na výběr budete mít kooperativní mód kampaně nebo se proti hráčům budete moci střetnout v módech jako je Capture the Flag či Attack and Defense (útok a obrana). Těšit se můžete rovněž na editor, jenž vám dovolí vytvářet vlastní mise či mapy a následně je sdílen s ostatními on-line.
Zajímavostí také je, že hru pohání engine z ArmA II: Operation Arrowhead, který vytvořila česká společnost Bohemia Interactive. Jde tak o první hru, jež běží na tomto enginu a není od českých vývojářů (thx Prochik).
Iron Front: Liberation 1944 vyjde koncem aktuálního kalendářního roku pro PC od studia X1 Software (tvůrci Operation Fall Blau, BANZAI, Normandy 1944, Operation OverlordAlaska Adventures für FSX a Eurofighter 2000 für FSX und FS9) a vydavatelské společnost Deep Silver.
Jenom doufam, ze to bude opravdu plnohodnotna hra a ne jen placenej mod na Armu, to uz radsi mod Invasion 1944, kterej je free.
Ta hra vypadá dobře

Těším se nehorázně, protože válku já rád

je jedno jakej to má engine když to bude luxusní těším se

Qartter: V praxi zrovna tyhle enginy nezvládnou to, co Real Virtuality ano. RV je momentálně (a asi ještě dlouho bude) jediný engine, který dokáže zvládnout rozsáhlou akci na obrovské mapě v reálném čase. V tom je právě ta unikátnost, kterou né každý pochopí (a akorát se zmůže na urážky) . Codemasters tohle zkusili s EGO enginem, ale neúspěšně (nezvládne vykreslovat objekty/jednotky do dostatečné/potřebné vzdálenosti – svůj podíl na tom má i multiplatformnost) .
Bunhead: kdybys četl novinku, tak bys věděl – koncem letošního roku.
no tak nikdo jinej než Bohemia Interactive by takovej zastaralej engine nepoužil to si každej sežene undreal 3 nebo cryengine 3
A kdy vyyjde …. tahle hra ? xD
Kabátek to má nečekaně pěkný. To musím uznat.
díky, doplněno
Myslim to tak, že to je první hra, která není od BIS, ale jede na jejich enginu
.
[ odkaz ]
to Prochik: kde si se to dočetl? V tiskové zprávě o tom nic takového není. A že to není od Bohemia je jasné, ne?
Mohli by jste do článku doplnit, že se jedná o první hru, která je poháněná Real Virtuality enginem a není od studia Bohemia Interactive?
Tohle vypadá moc zajímavě, na nějaký simulátor z 2. sv. v. hodně dlouho čekám. Nevím jak vás, ale mě prostě mnohem víc baví druhoválečné hry než ty ze současnosti, kterých začíná být pomalu víc