Ještě v lednu řeklo studio veřejnosti o existenci druhého dílu a vypadá to, že od té doby pilně pracovalo. Teprve teď si totiž našlo čas a oficiálně oznámilo pokračování akce Sniper: Ghost Warrior.
O hře samotné se toho zatím moc neví. Víme ale, že bude využívat skvělý CryEngine 3 a že dorazí na PC, PS3 a Xbox360. Jinak jsou autory slibovány některé graficky omračující mise, vylepšená hratelnost a samozřejmě více různorodých úkolů.
My pro změnu doufáme, že bude Sniper veřejností přijat lépe, než jeho předchůdce. Zda na to bude mít se dozvíme už na výstavě E3, kde City Interactive hru pořádně ukáže.
dusty spam forever? !
Doufám, že vychytají všechny neduhy předchozího dílu. Ten se až na krásný grafický kabátek moc nepovedl.
jednička se moc nevyvedla….
MICROSOFT forever
PS3 forever
To sú bežné reklamné kecy. Predtým robili na engine Jupiter, na ktorom bežal FEAR a výsledkom bol shit. Samotný engine hru nerobí. Je to štúdio s budgetovými hrami predávanými v stánkoch a pribaľovanými k časopisom. To vedia, ale o UI sa v ich hrách hovoriť nedá a hrateľnosť ich "diela" obchádza ďalekým oblúkom.
těšim se
Belo ale jde o to že se s touhle hrou právě snaží něco změnit. Přeci jenom Cry engine 3 není zadarmo, vše vychází pro tvorbu plnohodnotného titulu, už to nějáký ten pátek tvoří a ještě asi rok budou. . Ale nepopírám že tvůj názor je zcela poprávu legitimní, vždyť po těch hrách co vydali doposud zůstává rozum stát. I přes to přeze všechno zůstává můj názor stejný. A když se mýlit, tak pořádně ale stejně myslím že chtějí opravdu udělat pořádnou hru. Po těch jedenácti bude třeba ta dvanáctá ta dobrá.

Playman to by platilo o vývojárskych nováčikoch, čo sa však o teame, ktorý vydal 11 pokusov o hry hovoriť nedá. Pri zisťovaní počtu ich hier som narazil na zaujímavú charakteristiku : Studio vytváří své hry v rekordním čase, často se jejich střílečky objevovaly i po méně než dvou měsících vývoje. Tato překotná rychlost však hry silně poznamenala. Hratelnost či technická úroveň se vlastně vůbec nemění, na hrách pracují stále ti samí lidé a vývoj se posunuje minimálně.
Franx: Hele jednička na dvě věci, o tom žádná a to všichni vědí. Ale dvojka, i díky enginu má poněkud jiné ambice a jestli udělají stejný shit akorát v jiném kabátku tak jim to anti renomé zůstane už na furt.
Tak jsem zkoušel jedničku – jednak ta grafika je příšerná, nevím jestli tak vyoadá opravdu nebo jestli to dělá můj počítač, zadruhé, nepřátelé mají asi všichni termovizi, protože když se kolem nich plazíte roštím, stejně vás spatří a to i v případě že jsou 20 metrů daleko, potom ty části kdy se dostáváte na pozici pro plnění úkolu jsou nudné, zdlouhavé a špatně zpracované, trénink je pěkně trapný, charaktery nedotvořené, všechno je strašně nepřehledné, nakonec máte pocit že vy jste signální světlo a nepřátelé jsou duchové…
Jednička mě sice moc nechytla no ale třeba dvojka bude uplně jiná
To bude zas hovadina
je to jakoby odlechčená verze hry bez multiplayeru ale je to jen můj názor
V některých gameshopech sem první díl viděl ke koupi s poznámkou: POZOR! HRA NEOBSAHUJE MULTIPLAYER! Může mi to někdo vysvětlit, když se zde v komentářích dozvídám opak?