Aktualizace: Venku je nyní i první trailer ke hře.
Původní zpráva
Starhawk vyvíjí studio LightBox Interactive a měl by se objevit na trhu někdy v roce 2012, přičemž na rozdíl od předchůdce, který ke krabicové verzi přidal i digitální distribuci nalezneme Starhawk pouze v obchodech.
To ale není jediná věc, která se mění. Starhawk potěší hráče především plnohodnotnou singleplayerovou kampaní, kterou původní titul postrádal. Vrátí se samozřejmě i nabušený multiplayer, který udělal celé značce jméno. Vžijeme se do role Emmetta Gravese, horníka dolujícího minerál zvaný Rift na okraji známého vesmíru. Vzácné účinky tohoto minerálu jej však proměnily v superbijce. Nepřáteli nám budou mutanti. Kdysi lidé, na které bohužel Rift zareagoval trochu jinak a ti tak nedobrovolně podstoupili menší plastiku. Graves má však kromě přežití na srdci i hledání svého ztraceného bratra, který je navíc vůdce zmutované rasy Outcast.
Titul by měl nabídnout hráčům pocit Divokého západu ve vesmíru. Úrovně jsou obrovské, rozlehlé a navržené specificky pro přizpůsobivé hraní s AI, která reaguje na počínání hráče a neustále mění strategii. Hratelnost ale nyní trochu odbočuje k RTS žánru, především díky vychytávce zvané Build and Battle. Jak hráči zabíjejí nepřátele a bojují o život, sbírají zdroje, které mohou pro změnu utrácet za různá stavení, jež vám zhodí z oběžné dráhy. To zahrnuje různé stěny, ocelová vrata, přistávací dráhy či automatické palné věže. Vše ale může samozřejmě být zničeno.
Z multiplayerové strany se dočkáme zápasů až o 32 hráčích, online i offline kooperace ve čtyřech hráčích a nakonec i kooperaci na rozdělené obrazovce. Hra bude podporovat turnaje, online žebříčky, klany a dodatečné seznamy přátel a osobních zápasů. Nechybí ani kalendář komunitních akcí a plány na Starhawk aplikaci pro mobilní operační systém Android.
Je však Starhawk budoucností RTS?
„To je silné slovo,“ řekl Dylan Jobe, vedoucí studia, v rozhovoru pro Eurogamer. „Jsem do Starhawku blázen a mám rád RTS hry. Spousta akčních her s prvky RTS stála za houby, protože se jednalo o vývojáře strategií, co se dali na akční střílečky.“
„Něco, co jsme vývojářům říkali vždycky bylo to, že stavění a RTS prvky musí ve Starhawku být stejně zábavné, jako mačkání spouště. Musíte si říkat ‚střelím tě, dostanu tvou energii, postavím více věcí, abych tě mohl střelit znovu‘.“
No tak teda nevím
Užijte si nových smylů, nemusí to tak prej být na furt

Jak postavil tu budovu týjo to je, jak strategie z 3tí osoby

Mendys-Tak bude chyba u mna, ja ho totiž nemám zobrazené. Nevadí, už som aj tak vydel. OOOO nový SMILE-ci
RUDY: Video je přesně pod novinkou, takové to obrovské černé okno s lehce potemnělou obrazovkou Play
Mendys-A kde je to vydeo? Mne ho nezobrazuje. No, ale musím povedat, že už som ho vydel a vyzerá to dost dobre. Dobrá hra, ked máte nervy a potrebujete tú energiu niekde zo seba dostat. Už sa teším! ! !
fuuuu konzolovka